تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 پنالتي اي که شب گذشته کريستيانو رونالدو مقابل مالاگا از دست داد، بهانه اي شد تا نشريات اسپانيايي به بررسي وضعيت پنالتي هاي مسي و رونالدو بپردازند.



به گزارش "تک گل"، کریستیانو رونالدو با زدن 39 گل در 32 بازی، آقای گل فعلی لالیگاست و مسی را با 35 گل زده در تعقیب خود می بیند. رونالدو شب گذشته و در دقیقه 65 بازی مقابل مالاگا، پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و در میان تعجب، آن را به تیر دروازه کوبید.

آخرین باری که رونالدو پنالتی خود را از دست داده بود، به 8 می 2013 بر می گردد که او بازهم مقابل همین تیم مالاگا در گل کردن پنالتی ناکام مانده بود. دروازه بان آن زمان مالاگا، ویلی کابایرو بود که هم اکنون در سیتی بازی می کند.

کریستیانو از زمان پیوستنش به رئال در سال 2009، 56 بار پشت پنالتی قرار گرفته و 50 بار آن را گل کرده است. او تنها 6 پنالتی خود را از دست داده و متوسط 91 درصد موفقیت در گل کردن پنالتی ها را به ثبت رسانده است.
او در این فصل دو بار در مقابل لودوگورتس و مالاگا پنالتی خود را از دست داده که این مساله در هیچ سالی سابقه نداشته است. از 39 گل رونالدو تا بدینجای لالیگا، 9  گل از روی نقطه پنالتی به ثمر رسیده است (23 درصد).

در سوی دیگر، مسی تاکنون 61 بار با پیراهن بارسا پنالتی زده و 13 تای آنها را از دست داده است. به عبارتی، مسی 79 درصد پنالتی های خود را به گل تبدیل کرده که از آمار رونالدو، 12 درصد پایین تر است. مسی در این فصل نیز سه بار پنالتی های خود را از دست داده است که بازهم رونالدو از این نظر وضعیت بهتری از فوق ستاره آرژانتینی دارد. لازم به ذکر است که این آمارها مربوط به بازی های رسمی هستند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد