تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

به گزارش "تک گل"، بازی رفت رئال و اتلتیکو بدون گل به اتمام رسیده بود اما آنچلوتی در بازی برگشت، برای شکستن مقاومت اتلتیکو و برای جلوگیری از هرگونه گلزنی احتمالی این تیم روی ضربات ایستگاهی، راموس را در میانه زمین و جلوی مدافعان قرار داد. حربه ای که موثر نیز واقع شد.



آنچلوتی در انتهای این بازی سخت و نفسگیر که به برتری 1-0 رئال ختم شد به خبرنگاران گفت:

جریان مسابقه

بازی خوب با یک استراتژی ایده ال را شاهد بودیم. گفته بودم که برای گل زدن عجله ای نداریم.توپ دست ما بود و تیم هم یکپارچه انگیزه.

راموس در میانه میدان

همینکه مودریچ در مقابل مالاگا مصدوم شد به این فکر افتادم که این ایده را پیاده کنم. به راموس اطمینان داشتم و او آوراژ قدی ما را بالاتر برد.اینگونه روی ضربات ایستگاهی کمتر احساس خطر کردیم. این تصمیم شخصی خود من بود. او در حق تیم فداکاری کرد و نشان داد که چه اهمیتی برای ما بخصوص روی ضربات ایستگاهی حریف دارد. با او بود که ایده های حریف را خنثی کردیم.

چیچاریتو

باید به او تبریک گفت؛ چرا که یک سال دشوار را سپری کرده بود. با وجود انجام بازی های اندک، او در تمرینات همیشه عالی ظاهر می شد و انگیزه هایش را نیز از دست نداد. چیچاریتو در این بازی تا لحظه آخر جنگید و با گلزنی، مزد زحماتش را گرفت.

پایان دادن به ناکامی ها در دربی

مقابل یک تیم بسیار دفاعی و البته قدرتمند بازی داشتیم که به شما شانس گل زیادی نمی دهد. برای اتلتیکو احترام زیادی قائل هستم. در یک سال اخیر مقابل آنها هم پیروز شده و هم شکست خورده ایم. اتلتیکو در همه بازی های مقابل ما عالی کار کرده است.

حریف نیمه نهایی

از اینکه در این مرحله حاضر هستیم خوشحالم. 4 تیم قدرتمند اروپا در آنجا حاضر خواهند بود و فرقی نمی کند با کدام تیم روبرو شویم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد