تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

به گزارش "تک گل" دو تیم با قضاوت آقای ایگناسیو ایگلسیاس ویلانوئوا در مقابل 69,813 تماشاگر ورزشگاه برنابئو به مصاف هم رفتند

و رئال مادرید میزبان در غیاب بسیاری از بازیکنان اصلی خود بازی را کاملاً هجومی آغاز کرد و در همان دقیقه '6 رونالدو با فرار خود فرصتی خوب برای گلزنی ایجاد کرد که ضربه پای چپ او را روبن راهی کرنر کرد. در ادامه بازی دچار افت قابل توجهی شد و متعادل تر دنبال می شد و موقعیت های نصف و نیمه میزبان راه به جایی نمی برد. در حالیکه به نظر می رسید نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان خواهد رسید، هامس رودریگز در دقیقه '44 با استفاده از دفع ناقص مدافع حریف، بار دیگر یک گل زیبا و تماشایی به ثمر رسانده و تیمش را برنده راهی رختکن کرد. این 12مین گل ستاره کلمبیایی در رقابت های لالیگا بود.

با شروع نیمه دوم، رئال مادرید خیلی سریع به گل دوم هم دست یافت و در حالیکه به نظر می رسید رونالدو گلزنی کرده اما توپ با تکل مدافع آلمریا وارد دروازه شد و گل به خودی ثبت شد. در دقیقه '65 دو تعویض همزمان برای رئال مادرید انجام شد و ایسکو به جای هامس و لوکاس سیلوا به جای ایارامندی وارد میدان شدند.

در دقیقه "73 روی فرار رونالدو از سمت راست و ارسال او به روی دروازه چیچاریتو می توانست گل سوم را به ثمر برساند اما ضربه بغل پای این مهاجم از کنار دروازه به بیرون رفت. در ادامه نیز شاگردان آنچلوتی روی ضد حملات موقعیت های خوبی برای گلزنی به دست آوردند که در نهایت پای آربلوا هم به گلزنی باز شد تا در دقیقه '85 حساب کار 3-0 شود. بعد از این گل ناچو به جای واران به میدان آمد تا خبری از اودگارد نباشد و بازی هم با همین نتیجه به پایان رسید.

  دقیقه '44 (هامس رودریگز)(1-0): دفع ناقص تروخیلو در پشت محوطه آلمریا در مقابل رودریگز قرار گرفت تا استاد به ثمر رساندن گل های زیبا، با یک شوت والی و مواج توپ را به طاق دروازه بفرستد.

  دقیقه '49 (گل به خودی)(2-0): روی پاس در عمق خسه، کروس از سمت راست نفوذ کرد و توپ را به دهانه دروازه پاس داد و مائورو دوس سانتوس، مدافع تیم آلمریا با تکل خود قبل از رونالدو توپ را به درون دروازه وارد کرد.

  دقیقه '84 (آلوارو آربلوا)(3-0): چیچاریتو در سمت چپ محوطه آلمریا صاحب توپ شد و با پای چپ آن را به دهانه دروازه فرستاد که این بار آربلوا پیش از رونالدو به توپ ضربه زد و آن را وارد دروازه کرد تا موجب ناراحتی ستاره پرتغالی شود!

 

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد