تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

رئال مادرید با برد 3-2 در خانه سویا رکورد شکست ناپذیری طولانی این تیم را شکست.



دو تیم از ساعت 22:30 با قضاوت آقای خوزه لوئیز گونزالز گونزالز در مقابل دیدگان 43،000 تماشاگر به مصاف هم رفتند و کارلو آنچلوتی بار دیگر از سرخیو راموس در خط میانی استفاده کرد تا با توجه به پیروزی 8-0 بارسلونا در ساعاتی قبل، برای کاهش دوباره اختلاف در صدر تلاش کند.

مادریدی ها بازی را در مقابل حریفی که 34 بازی بدون شکست در خانه پشت سر گذاشته است، خوب شروع کردند و در دقیقه '9 رونالدو اولین فرصت جدی تیمش را روی ارسال مارسلو خلق کرد اما ضربه این بازیکن از فاصله ای نزدیک با بدشانسی به دستان ریکو برخورد کرد و وارد دروازه نشد. در دقیقه '14 روی پاس در عمق ریس، ویدال از سمت چپ به محوطه رئال مادرید نفوذ کرد و از زاویه ای تنگ ضربه اش را زد که توپ پس از برخورد با کاسیاس از روی خط توسط مدافعان برگشت داده شد.

بازی کاملاً در اختیار رئال مادرید بود و سویا چشم به ضدحملات سریع و زهر دار خود دوخته بود اما سرانجام در دقیقه '36 کریستیانو رونالدو قفل دروازه میزبان را باز کرد و حساب کار 1-0 شد. لحظه ای بیشتر طول نکشید که رونالدو، قاتل سویا 20مین گل خود در 13مین جدال برابر این تیم را به ثمر رساند و اختلاف را به دو گل رساند تا کمی آنچلوتی آرام تر شود.

در آخرین دقیقه نیمه نخست، سرخیو راموس با تکل خود داخل محوطه ویدال را نقش بر زمین کرد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد و در نهایت باکا از این فرصت استفاده کرده و اختلاف را به حداقل رساند تا سویا با شکستی سبک تر به رختکن برود.

با آغاز نیمه دوم، دو تیم طبق روال بازی در نیمه اول به کار خود ادامه دادند و هیجان بالایی بر بازی حاکم بود. تونی کروس در این نیمه چند شوت خوب از پشت محوطه روانه دروازه ریکو کرد که هر کدام به شکلی خطرناک و با اختلافی اندک به بیرون رفت. در دقیقه "66 هم گرت بیل به جای چیچاریتو وارد میدان شد. ورود بیل در دقیقه '68 با یک پاس گل همراه شد تا هت‌تریک رونالدو کامل شود و اختلاف بار دیگر به دو گل برسد.

بعد از این گل، امری دست به دو تعویض زد و ایبورا همراه با گامیرو وارد میدان شدند و این مربی خوش فکر در دقیقه '79  مزد تعویض خود را گرفت و ایبورا یکی دیگر از گل ها را نیز جبران کرد تا استرس در سانچز پیسخوان به اوج برسد. در ادامه سویا فشار فوق العاده ای روی دروازه میهمان خود وارد آورد اما موفق نشد نتیجه ای به دست آورد و در نهایت به سختی تن به شکست دادند.

شــرح گل

  دقیقه '36 (کریستیانو رونالدو)(0-1): ارسال پای چپ ایسکو از سمت چپ به روی دروازه با ضربه سر کریستیانو رونالدو وارد دروازه شد و در این میان تلاش ریکو و مدافعان نیز نتوانست مانع از ورود توپ به دروازه شود.

  دقیقه '37 (کریستیانو رونالدو)(0-2): روی ارسال هامس رودریگز از سمت راست، چیچاریتو با ضربه سر روی توپ اثر گذاشت تا در مقابل دروازه ستاره پرتغالی با کف پا دروازه ریکو را باز کرده و 41مین گل خود در لالیگا را به ثمر برساند.

  دقیقه '45 (کارلوس باکا)(1-2): کارلوس باکا پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و بر خلاف جهت حرکت کاسیاس دروازه را باز کرد.

  دقیقه '68 (کریستیانو رونالدو)(1-3): ارسال گرت بیل از سمت راست به تیر دوم، در نقطه کور خط دفاعی سویا روی سر گلزن قهار مادریدی ها فرود آمد تا وی با یک ضربه سر مواج توپ را به گوشه دروازه این تیم هدایت کند.

  دقیقه '79 (ویسنته ایبورا)(2-3): فرار و نفوذ ویدال از سمت راست با پاس به بیرون عالی این بازیکن همراه شد تا ایبورا با یک بغل پا دروازه کاسیاس را باز کند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد