تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

تیم رم با برد 2-0 مقابل جنوا موقتا به رتبه دوم جدول رسید.



رمی ها پس از شکست در زمین اینتر، هفته گذشته در زمین ساسولو به یک پیروزی ارزشمند دست یافته بودند. جنووا نیز در دو بازی گذشته خود پیروز شده بود. بخصوص برد هفته قبل در سن سرو مقابل میلان، کمک کرده بود تا آنها به رده پنجم جدول نیز برسند.

رم رده سومی نیز به قصد رسیدن به جایگاه لاتزیو در رده دوم، به هدف پیروزی گام در این مسابقه گذاشت و به لطف 2 گل دقیقه 35 سیدو دومبیا و 92 فلورنزی، در نهایت به خواسته خود رسید.

دومبیا در دقیقه 35 روی اشتباه مدافعان جنووا صاحب توپ شد و پس از نفوذ به محوطه جریمه، با یک ضربه دقیق موفق به گشودن دروازه میمهمان آبی و سرخپوش شد. در نیمه دوم، جنووا حملات زیادی روی دروازه رم ترتیب داد اما درخشش دی سانتیس مانع از گلزنی مهاجمام جنووا بخصوص نیانگ شد.

رمی ها نیز در یک صحنه می توانستند به یک ضربه پنالتی دست یابند که داور بازی اعتقادی بدان نداشت و به مهاجم رم کارت زرد نشان داد. در حالیکه بازی رو به پایان بود و یک دقیقه به اتمام وقت های اضافه باقی بود، بازهم روی اشتباه مدافع جنووا، این بار فلورنزی صاحب توپ شد و پس از کمی پیشروی، از گوشه محوطه جریمه با شوتی سهمگین، گل دوم رم را به ثمر رساند تا خیال قرمزپوشان از کسب پیروزی کاملا راحت شود.

بدین ترتیب رم بصورت موقت با 64 امتیاز به رده دوم صعود کرد و باید منتظر نتیجه آتالانتا-لاتزیو بنشیند. جنووا نیز در صورت برتری فیورنتینا، اینتر و تورینو، در جدول نزول خواهد کرد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn
تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد