تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

آنجلوتی بعد از باخت 2-1 مقابل یوونتوس، اظهار کرد: در بازی برگشت جبران خواهیم کر و مطمئنم به فینال می رویم!



به گزارش "تک گل"، یوونتوس با دو گل موراتا و ته وز، در مقابل تک گل رونالدو موفق شد بازی رفت را به سود خود خاتمه دهد. دو تیم چهارشنبه هفته آینده در برنابئو، بازی برگشت را برگزار خواهند کرد.

کارلو انچلوتی در نشست خبری پس از بازی گفت:" فکر می کنم نتیجه بازی می توانست چیز دیگری باشد. سعی داشتیم کنترل توپ و میدان را در اختیار بگیریم اما بدشانس هم بودیم. بازی را خوب شروع نکردیم و خیلی زود گل خوردیم. سپس بازی را در دست گرفتیم و مزدمان را با زدن گل تساوی گرفتیم. متاسفانه در صحنه ای که می توانستیم 2-1 پیش بیفتیم، روی یک ضد حمله پنالتی دادیم و گل دوم را دریافت کردیم.
خوشحال نیستم اما اطمینان دارم که در بازی برگشت این شکست را جبران کرده و به فینال خواهیم رفت. پس از دریافت گل دوم، کمی صبر و تحملمان را از دست دادیم و احساسی بازی کردیم."

آنچلوتی در مورد بازی بد راموس در خط میانی گفت:" نه تنها راموس که خیلی از بازیکنانمان دقت کافی در پاس دادن نداشتند و از این مساله ضربه خوردیم. برای بازی برگشت یک چیز واضح و مشخص است. اگر خوب و با تمرکز بالا بازی کنیم، برنده خواهیم شد. نباید توپ ها را در میانه زمین از دست بدهیم؛ چرا که یوونتوس نشان داد که در ضد حملات چقدر خطرناک است."

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد