تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

تیم فوتبال بارسلونا امشب در نیوکمپ میزبان بایرن مونیخ خواهد بود.



به گزارش "تک گل"، پپ گواردیولا پس از 4 فصل حضور روی نیمکت بارسا، حال به عنوان سرمربی بایرن به نوکمپ بازخواهد گشت.

بارسلونا

شاگردان لوئیس انریکه مارتینز در حال حاضر با 2 امتیاز اختلاف نسبت به رئال در صدر جدول لالیگا قرار دارند. آنها در 5 بازی اخیر خود، 5 پیروزی به دست آورده اند و در مجموع در فرم بسیار خوبی قرار دارند. بارسا در لالیگا، شانس خوبی برای کسب قهرمانی دارد، همچنین در کوپا دل ری نیز به فینال صعود کرده و برای کسب سه گانه، نیاز به پیروزی در دیدار امشب مقابل بایرن خواهد داشت. 2 فصل پیش دو تیم به مصاف یکدیگر رفتند که بارسا با نتیجه تحقیر آمیز 7-0 در مجموع از بایرن شکست خورد و حذف شد. حال امسال شرایط متفاوت است و بارسا از آمادگی بیشتری نسبت به بایرن برخوردار است.

بایرن مونیخ

شاگردان پپ گواردیولا هفته ی گذشته قهرمانی خود در بوندس لیگا را مسجل کردند و حالا با لشکری از مصدومین، پا به نوکمپ خواهند گذاشت. دیوید آلابا، آرین روبن و باداشتوبر به طور به این بازی نخواهند رسید، حضور فرانک ریبری در هاله ای از ابهام قرار دارد و روبرت لواندوفسکی، با ماسک محافظ می‌تواند به میدان برود.در تقابل‌های پیشین بایرن و بارسا، آمار کاملا به نفع بایرن است. در حقیقت، در 5 بازی اخیر انجام شده بین دو تیم، 3 پیروزی سهم بایرن، 1 تساوی و 1 پیروزی برای بارسا به ثبت رسیده است. با این حال بایرن در دو بازی اخیر خود، شکست خورده و در فرم خوبی نیست و همین باعث شده کارشناسان در بازی امشب، شانس بیشتری برای بارسا قائل باشند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد