تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

موزینیو اظهار کرد لیونل مسی تیم بارسلونا را به تیمی متفاوت تبدیل کرده است نه گواردیولا.



به گزارش "تک گل"، مسی مقابل بارسلونا بار دیگر جادو ی خود را به نمایش گذاشت و با دو گلی که زد، تاثیر مستقیم در پیروزی مهم تیمش داشت. در زمان حضور گواردیولا بود که بارسا با درخشش مسی موفق شد 14 جام در 4 فصل کسب کند. با این حال، پس از جدایی گواردیولا و پیوستن او به بایرن، سرمربی اسپانیایی موفقیتی در لیگ قهرمانان نداشت و در حال حاضر نیز در آستانه حذف قرار دارد. در زمان حضور مورینیو در اسپانیا، او رقابت نزدیکی با گواردیولا داشت و حالا نیز به این رقابت ادامه می‌دهد.

آقای خاص گفت به تمجید از مسی پرداخت و گفت:" مردم اشتباه فکر می‌کنند. سبک بازی تیم یک چیز است و حضور مسی در تیم چیز دیگری. کاملا دستان متفاوت است. او در زمان رایکارد در فینال چمپیونزلیگ بازی کرد. در زمان گواردیولا هم بازی کرد و احتمالا در زمان انریکه هم بازی خواهد کرد. و اگر روزی برای هر مربی بازی کند، او را به فینال چمپیونزلیگ خواهد برد. پس وقتی مردم یک تیم را آنالیز می‌کنند، باید به خاطر داشته باشند که او سرنوشت ساز ترین فاکتور است.

مسی خودش فاصله ها را ایجاد می‌کند. آیا شکی دارید که من سیتی با مسی می‌تواند قهرمان چمپیونزلیگ شود؟ یا آرسنال می‌تواند قهرمان شود؟ یا چلسی یا منچستریونایتد؟ . نمی‌گویم همیشه قهرمان می‌شوند ولی تیم با او متفات است، یک داستان متفاوت با او رقم می‌خورد. برای لذت بردن از بازی او نیازی نیست حتما در استادیوم باشید. انقدر از آن لذت می‌برید که لازم نیست آنجا باشید. تنها به کارهایش فکر می‌کنید. هر گاه قرار بوده مقابل مسی بازی کنم، ساعت‌ها در حال مطالعه و تلاش بودم که او را متوقف کنم. خیلی دفعات در این کار موفق بودم و خیلی دفعات هم ناموفق."

مورینیو ادامه داد:" در زمان حضورم در اینتر، در هر دو بازی متوقفش کردم. بهترین راهش دفاع من تو من است زیرا همه را درگیر می‌کند. البته من تو من کردن با او تقریبا محال است. بارها و بارها مقابل او بازی کردم. هر بار به این فکر کردم که چگونه – نه اینکه او را متوقف کنم- بلکه بازی را برایش سخت کنم. این بهترین کار برای تقابل با اوست. آیا مسی بارسا را ترک می‌کند؟ نظر شخصی من این است که محال است. باشگاهی به این بزرگی و با این قدرت، چنین بازیکنی را از دست نمی‌دهد. او به بارسا تعلق دارد. در فوتبال هیچ غیرممکنی وجود ندارد ولی به نظر من احتمالش بسیار پایین است."

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد