تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

تیم بایرن مونیخ در یک بازی خانگی مقابل آگزبورگ با نتیجه 1-0 شکست خورد. بایرن مونیخ در دقیقه 12 بازیکن خود (رینا) را اخراج شده دید، و تا پایان 10 نفره بازی کرد.



به گزارش "تک گل"، بایرن مونیخ، قهرمان زودهنگام آلمان که این روزها پس از شکست سنگین 3-0 از بارسلونا در لیگ قهرمانان، تیمی بحران زده نشان می دهد، به مصاف آگزبورگ، تیم ششم بوندسلیگا آمده بود.
مونیخی ها هفته گذشته مغلوب لورکوزن شده بودند و آگزبورگ هم از دو بازی قبلی خود 1 امتیاز کسب کرده بود. گواردیولا برای این بازی ترجیح داده بود تا به نویر استراحت بدهد و په په رینا بجای او حراست از دروازه بایرن را بر عهده داشت.

اولین خطر بازی را در دقیقه 2، هونگ، بازیکن کره ای آگزبورگ با یک ضربه سر روی دروازه بایرن خلق کرد که این توپ ثمری نداشت. پس از این صحنه، بایرن بازی را در دست گرفت و دو بار توسط لواندوفسکی شانس گلزنی به دست آورد اما در دقیقه 12، مهمترین اتفاق نیمه اول رخ داد.

په په رینا، روی بوبادیا، بازیکن آگزبورگ مرتکب خطا درون محوطه جریمه شد و ضمن تقدیم پنالتی به تیم حریف، خود نیز از زمین بازی اخراج شد. گواردیولا در این لحظه، نویر را بجای لام وارد زمین کرد. ضربه پنالتی را ورهاخ، به تیرک دروازه کوبید تا نویر پاقدم خوبی داشته باشد.

پس از این صحنه، آگزبورگی ها دست از تلاش بر نداشتند و به سمت دروازه بایرن ده نفره یورش بردند.آنها چند موقعیت خوب گلزنی را نیز توسط بوبادیا و عبدالرحمان بابا از دست دادند. بایرن هم در دقایق 42 و 44، دو فرصت عالی گلزنی را توسط مولر و لواندوفسکی از دست داد.

ضربه لواندوفسکی در حالتی تک به تک با دروازه بان، به تیرک افقی برخورد کرد و به بیرون رفت. نیمه اول در نهایت با همین نتیجه بدون گل به اتمام رسید.

نیمه دوم با فشار آگزبروگ روی دروازه بایرن ده نفره شروع شد و بوبادیا روی پاس هویبرگ می توانست در دقیقه 48 دروازه نویر را باز کند اما این فرصت از دست رفت. کمی بعد، لواندوفسکی از گوشه راست محوطه جریمه شوتی را به سمت دروازه آگزبورگ سبزپوش شلیک کرد که توپ او با اختلاف به بیرون رفت.

بعد از این دو صحنه، بازی به تعادل کشیده شد و توپ بیشتر در میانه های میدان در جریان بود. بایرن در دقیقه 63 توسط میشل وایزر تا آستانه گلزنی نیز پیش رفت اما ضربه این بازیکن را دروازه بان آگزبورگ به زیبایی برگشت داد.

سرانجام در دقیقه 70، آگزبورگ به گل دست یافت . حرکت از هویبرگ بازیکن سابق بایرن شروع شد. پاس عمقی زیبایی که از دفاع به این بازیکن در قسمت چپ زمین رسیده بود، با پاس بهتر او به بوبادیا درون محوطه جریمه همراه شد تا این بازیکن با یک ضربه پشت پای زیبا، دروازه بایرن را باز کند. البته به نظر، بوبادیا در آفساید قرار داشت.

بایرن بین دقایق 77 تا 80 دو بار توسط گوتزه و وایزر برای زدن گل تساوی روی دروازه آگزبورگ خطرناک ظاهر شد اما درخشش دروازه بان میهمان، بایرنی ها را در این امر ناکام گذاشت. گواردیولا در ادامه، برای جبران گل خورده، پیزارو و رافینیا را بجای لواندوفسکی و مولر وارد زمین کرد.

پیزارو در دقیقه 84 از بیرون محوطه جریمه با پای چپ، یک شوت محکم را روانه دروازه آگزبورگ کرد که توپ او با اختلاف اندکی از بالای دروازه به بیرون رفت. در دقایق پایانی نیز توپی از خط دروازه ها عبور نکرد تا بایرن مونیخ متحمل دومین باخت متوالی خود در بوندسلیگا و چهارمین باخت متوالی خود در همه رقابت ها شود.

در دیگر بازی های امروز، نتایج زیر به دست آمد :

گلادباخ 3-0 لورکوزن
هانوفر 1-1 وردربرمن
فرانکفورت 3-1 هوفن هایم

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد