تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

تیم بایرن مونیخ سه گلی که نیاز داشت را زد، منتهی با 2 گلی که دریافت کرد، نتیجه برد 3-2 به صعود این تیم به فینال لیگ قهرمانان اروپا منجر نشد.



نیمه نخست را مونیخی ها با شور و اشتیاق فراوان تهاجمی آغاز کرده اما در یک ضد حمله ایوان راکیتیچ با نویر تک به تک شد تا اولین موقعیت بازی برای بارسلونا رقم بخورد. پس از این صحنه شاگردان گواردیولا فشار خود را حفظ کرده و پیش از دقیقه 10 با ضربه سر بن عطیه به گل رسیدند. پس از این گل و در حالی که امید به اردوی بایرن بازگشته بود آبی اناری ها توانستند با استفاده از دو ضد حمله در فاصله 8 دقیقه با هنرنمایی نیمار برزیلی به گل رسیده تا خیال هواداران خود را از بابت صعود راحت کنند.
 

در ادامه اما باز هم این باواریایی ها بودند که ناامید نشده و با ادامه حملات خود در چند صحنه با حرکات شواین اشتایگر، مولر و لواندوفسکی تا آستانه رسیدن به گل دوم خود پیش رفتند که سوپرواکنش های تراستگن که حتی در یک صحنه توپ را از روی خط دروازه به بیرون کشید مانع آن شد تا در نهایت نیمه اول با برتری اسپانیایی ها به پایان برسد.

نیمه دوم اما کاملا متعلق به بایرن مونیخ بود. انریکه در همان ابتدا در تعویضی شاید نادرست سوارز را از بازی بیرون کشید و پدرو را وارد زمین کرد تا به همگان نشان دهد خیالش از صعود به فینال بازی ها راحت است. این آسودگی خیال در زمین نیز به بازیکنان بارسا منتقل شد و آن ها با ارائه یک بازی ضعیف و بدون اشتیاق توپ و میدان را کاملا به باورایی ها تقدیم  کرده و آن ها نیز با ارائه یک فوتبال زیبا توانستند دو گل آموزشی و تماشایی را توسط لواندوفسکی و مولر به ثبت رسانده و کار به جایی رسید که انریکه احساس خطر کرده و جرمی متئو را به جای راکیتیچ وارد میدان کرد.

شرح گل های بازی

  دقیقه 7 (1-0، بن عطیه): کرنر ارسالی ژابی آلونسو را مهدی بن عطیه بدون هیچ مزاحمتی با ضربه سر خود به گوشه دروازه بارسلونا فرستاد.

  دقیقه 15 (1-1، نیمار): پاس در عمق تماشایی مسی در مقابل دروازه به لوئیز سوارز رسید تا وی با پاس در عرض خود نیمار را در مقابل دروازه خالی نویر به گل برسد.

  دقیقه 29 (2-1، نیمار): باز هم همکاری MSN و یک گل دیگر! این بار ضربه سر مسی در میانه میدان با فرار سوارز همراه شد تا پاس دقیق وی به نیمار با مهار عالی و ضربه چکشی دقیق وی به گل برتری بارسلونا تبدیل شود.

  دقیقه 59 ( 2-2، لواندوفسکی): توپ در پشت محوطه جریمه به لواندوفسکی رسید تا وی با حرکت هنرمندانه خود خاویر ماسکرانو رو پشت سر گذاشته و با یک بغل پای بی نقص توپ را به گوشه دروازه تراستگن بفرستد.

  دقیقه 74 ( 3-2، مولر): این بار توپ در روی خط محوطه جریمه به توماس مولر رسید تا او باشد که با بغل پای تماشایی و دقیق خود هیجان را به بازی برگرداند.

 

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد