تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

تیم دورتموند در زمین ولفسبورگ با نتیجه 2-1 شکست خورد.



به گزارش "تک گل"، دو تیم با انگیزه های متفاوت مقابل یکدیگر قرار گرفتند. ولفسبورگ تیم دوم جدول، برای حفظ این جایگاه ارزشمند و دورتموند، تیم هفتم جدول، برای امیدوار ماندن به کسب سهمیه لیگ اروپا، در ورزشگاه اختصاصی ولفسبورگ مقابل هم صف آرایی کردند. ولفسبورگ از سه بازی قبلی خود 4 امتیاز کسب کرده بود و دورتموند نیز پس از برتری 2-1 مقابل هرتا در هفته گذشته، با روحیه ای خوب به مصاف حریف قدر خود آمده بود.

ولفسبورگ خیلی زود در ثانیه 40، توسط دنیل کالیجوری به گل اول بازی دست یافت. حرکت تماشایی کوین دی بروین که با جا گذاشتن بازیکنان دورتموند از قسمت چپ زمین، موقعیت خوبی برای ارسال توپ پیدا کرده بود، یک پاس عالی را درون محوطه جریمه برای کالیجوری ارسال کرد و این بازیکن نیز بدون اشتباه، با مغلوب کردن دروازه بان دورتموند، گل اول را به ثمر رساند.

دورتموند برای جبران این گل دست به حملات فراوانی زد و در دقیقه 11 به مزد خود نیز رسید. کوین کمپل با خطای بنالیو، دروازه بان ولفسبورگ درون محوطه جریمه سرنگون شد تا داور ضمن دادن یک کارت زرد به بنالیو، به نفع دورتموند اعلام پنالتی کند. پنالتی را نیز اوبامیانگ بر خلاف جهت دروازه بان به گل تساوی تبدیل کرد.

در ادامه، هر دو تیم فرصت های خوبی برای زدن گل پیدا کردند؛ بخصوص اوبامیانگ که در دقیقه 37 روی پاس میخیتاریان در دهانه دروازه صاحب موقعیت گلزنی شد اما ناباورانه آن را از دست داد تا آه از نهاد هواداران و نیمکت نشینان دورتموند بلند شود. نیمه اول 1-1 به اتمام رسید.

در نیمه دوم نیز همچون نیمه اول، ولفسبورگ خیلی زود به گل رسید. دقیقه 48 بازی بود که روی کرنر ارسالی دی بروین و با دفع ناقص مدافعان دورتموند، توپ زیر پای نالدو افتاد و او نیز در شلوغی درون محوطه جریمه با پای چپ، دروازه دورتموند را برای بار دوم گشود.

دورتموند پس از دریافت این گل جلو کشید اما بازی بی برنامه این تیم بار دیگر فرصت را در اختیار کوین دی بروین و یارانش قرار می داد و سبزپوشان میزبان، یکی دو فرصت خوب گلزنی را با درخشش لانگراک از دست دادند.

کلوپ در دقیقه 70 تصمیم گرفت تا مارکو رویس و ایموبیله را بجای کمپل و کاگاوا وارد زمین کند اما حضور این دو بازیکن هم ثمری برای زردپوشان نداشت تا دورتموند در بدترین مقطع ممکن شکستی دیگر را تجربه کند. ولفسبورگ هم با توجه به برتری گلادباخ، برای حفط جایگاه دومی خود باید در بازی آخر خود نیز به برتری دست یابد.




 دیدار تیم های فرایبورگ و بایرن مونیخ لحظاتی پیش با نتیجه 2-1 به سود فرایبورگ خاتمه یافت.

بایرن مونیخ که دو هفته قبل، قهرمانی خود را در بوندسلیگا مسجل کرده بود، به زمین فرایبورگی رفته بود که برای فرار از سقوط می جنگید. فرایبورگ با 31 امتیاز در رده 15 جدول قرار داشت و از دو بازی قبلی خود یک امتیاز کسب کرده بود. بایرن هم هر دو بازی قبلی خود را باخته بود.

بازی با میدانداری و برتری بایرن شروع شد اما اولین خطر جدی را فرایبورگ خلق کرد. دقیقه 9 بازی، اشمیت یک توپ مرده را تصاحب کرد و با جاگذاشتن مدافع بایرن در آستانه گلزنی قرارداشت که بن عطیه در آخرین لحظه مانع از این کار شد.

دو دقیقه بعد بایرن به گل دست یافت اما داور آن را مردود اعلام کرد. بن عطیه روی یک ضربه کرنر با ضربه سری زیبا موفق به گلزنی شد ولی داور خطای او روی مدافع مستقیمش را اعلام کرده و گل را مردود دانست.

یک دقیقه بعد، سرانجام بایرن به گل رسید. شواین اشتایگر روی پاس عالی وایزر، درون محطوه جریمه صاحب توپ شد و باضربه ای دقیق، گل اول بازی را به نفع باواریایی ها به ثمر رساند. فرایبورگ برای جبران گل خورده جلو کشید و پس از خلق چند فرصت نصفه و نیمه، در دقیقه 33 توسط مهمدی، به هدف خود دست یافت.

کلاوس، پاس زیبایی را برای مهمدی ارسال کرد و این بازیکن به زیبایی مدافع مستقیمش را جاگذاشت و توپ را به گوشه دروازه نویر فرستاد تا حساب کار 1-1 مساوی شود. در ادامه نیمه اول نیز توپی از از خط دروازه ها عبور نکرد و دو تیم با تساوی 1-1 به رختکن رفتند.

بازی در نیمه دوم نیز با برتری محسوس بایرن آغاز شد. در دقیقه 56، بازیکنان فرایبورگ به دلیل خطای مشکوک به پنالتی رافینیا روی مهمدی، اعتقاد به پنالتی داشتند اما داور بازی با آنها هم عقیده نبود.

بازی همچنان با میدانداری بایرن دنبال می شد اما این تیم بر خلاف انتظار تا دقیقه 70 شانس چندانی برای گلزنی خلق نکرد. در این لحظه شواین اشتایگر از گوشه محوطه جریمه یک شوت غافلگیرکننده به سمت دروازه فرایبورگ شلیک کرد که با بدشانسی این ضربه به تیر دروازه برخورد کرد. دو دقیقه بعد نیز روی ارسال توماس مولر به شش قدم فرایبورگ، کلاوس نزدیک بود به اشتباه دروازه خودی را باز کند که دروازه بان موفق به مهار توپ شد.

در دقیقه 78 نیز گوتزه در بهترین شرایط گلزنی قرار گرفت اما به قدری معطل کرد که بورکی، دروازه بان فرایبورگ دخالت کرد و داور نیز اعتقادی به پنالتی نداشت و بدین ترتیب یک شانس خوب گلزنی برای بایرن از دست رفت.

بازی در حال اتمام بود که فرایبورگ روی یک غافلگیری به گل دوم خود دست یافت. گوده دو مدافع مستقیمش را به زیبایی جا گذاشت و در بهترین نقطه، نیل پترسون را صاحب توپ کرد و این بازیکن که به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شده بود، نویر را مغلوب کرد تا حساب کار 2-1 به سود فرایبورگ شود.

بدین ترتیب بایرن مونیخ سومین باخت متوالی خود در بوندسلیگا را متحمل شد و فرایبورگ نیز از منطقه سقوط خود را جدا کرد.

در دیگر بازی های امروز نتایج زیر به دست آمد :

اشتوتگارت 2-1 هامبورگ
شالکه 1-0 پادربورن
وردربرمن 0-2 کلادباخ
لورکوزن 2-0 هوفن هایم
ماینتس 2-0 کلن
آگزبورگ 1-2 هانوفر
هرتابرلین 0-0 فرانکفورت

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد