تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

باشگاه رئال به دنبال جذب فان پرسی از تیم منچستریونایتد هستند.



به گزارش "تک گل"، رئال مادرید فصل جاری را بدون فتح هیچ جامی به پایان خواهد رساند. پس از حذف شدن از کوپا دل ری و ناامیدی از قهرمانی در لالیگا، چهارشنبه گذشته نیز آنها با ناکامی در مقابل یوونتوس در مجموع دو بازی رفت و برگشت، نتوانستند به فینال لیگ قهرمانان صعود کنند.

رئالی ها برای جبران این ناکامی و درخشش در فصل بعد، خیلی زود کار خود را شروع کرده اند. یکی از اهداف مهم مدیران این باشگاه، جذب یک مهاجم سرشناس است تا بتواند چالش مهمی برای کریم بنزما در این منطقه باشد. چیچاریتو به احتمال فراوان به باشگاه منچستریونایتد باز خواهد گشت و رئالی ها قصد ندارند قرارداد قرضی او را تمدید کنند.

وبسایت گل امروز گزارش داد که باشگاه رئال مادرید در صدد است تا شرایط جذب روبین فان پرسی، مهاجم هلندی باشگاه منچستریونایتد را فراهم کند. فان پرسی در فصل جاری 25 بازی برای یونایتد انجام داده و 10 گل نیز به ثمر رسانده است ولی مصدومیت ها باعث شدند تا او نتواند همچون فصول گذشته، در خدمت شیاطین سرخ باشد و بر اساس گزارش منابع معتبر انگلیسی، فان پرسی در لیست فروش منچستریونایتد قرار دارد. قیمت این مهاجم که تا ژوئن 2016 با یونایتد قرارداد دارد نیز 17 میلیون یورو تخمین زده می شود.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد