تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

تیم منچسترسیتی موفق شد خانه سوانسی با نتیجه 4-2 به پیروزی برسد.



به گزارش "تک گل"، منچسترسیتی که برای کسب عنوان دومی در لیگ برتر، جدال سختی با آرسنال و یونایتد دارد، پس از کسب 4 برد متوالی به زمین سوانسی آمده بود. تیمی که در این فصل عملکرد فوق العاده ای داشته و با 56 امتیاز در رده هشتم قرار داشت. سوانسی نیز با برتری غیرمنتظره 1-0 در زمین آرسنال و با روحیه ای عالی مقابل سیتی قرار گرفته بود.

بازی در نیمه اول تا دقیقه 20 شرایط تقریبا متعادلی داشت و دو تیم خطرات نصفه و نیمه ای روی دروازه یکدیگر خلق می کردند تا اینکه یحیی توره در دقیقه 21، قفل دروازه میزبان را شکست. پاس عالی سیلوا در گوشه محوطه جریمه به توره رسید و او به زیبایی مدافع مسقیمش ریچارد و دروازه بان سوانسی را با ضربه دقیقش مغلوب کرد. این سومین بازی متوالی بود که توره به سوانسی گل می زد.

15 دقیقه بعد، گل دوم سیتی هم از راه رسید. کرنر سوانسی در یک غافلگیری منجر به ضد حمله برای سیتی شد. آگوئرو با تصاحب توپ، ضد حمله سریعی را ترتیب داد و پس از جا گذاشتن ریچارد، به خوبی میلنر را صاحب توپ کرد تا این بازیکن با یک ضربه دقیق گل دوم تیمش را به ثمر برساند.

در حالیکه بازی در نیمه اول رو به اتمام بود، سوانسی فاصله را به یک گل رساند. سیگوردسون روی همکاری مونترو و تیلور، درون محوطه جریمه سیتی صاحب توپ شد و موفق شد گل اول تیمش را به ثمر برساند. بازی در این نیمه 2-1 به سود سیتی خاتمه یافت.

نیمه دوم با حملات سوانسی به قصد جبران یک گل عقب ماندگی آغاز شد و سرانجام در دقیقه 64، این تیم ولزی مزد حملات و برتری خود را گرفت. ریچارد توپ بلندی را برای گومیس ارسال کرد. کنترل عالی این بازیکن فرانسوی سابق لیون و ضربه بهتر او در قعر دروازه سیتی جای گرفت تا حساب کار 2-2 مساوی شود.

این پایان کار نبود؛ چرا که یحیی توره بار دیگر به روند مثبت گلزنی خود برابر سوانسی ادامه داد و در دقیقه 76 گل سوم سیتی را به ثمر رساند. او یک پاس خوب از فرناندینیو دریافت کرد و با جا گذاشتن کورک و ضربه ای محکم و دقیق، برتری را بار دیگر به اردوی منچسترسیتی آورد.

در حالیکه بازی رو به اتمام بود، در دقیقه 92، ویلفرد بونی، بازیکن سابق سوانسی که در نیم فصل به سیتی پیوسته بود، گل چهارم آبی های شهر منچستر را نیز به ثمر رساند تا خیال سیتی از کسب پیروزی آسوده شود.

در دو دقیقه باقیمانده هم، توپی از خط دروازه ها عبور نکرد تا شاگردان پیگرینی جایگاه خود در رده دوم را حفظ کنند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد