تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، معتقد است تا زمانیکه مسی و رونالدو در بارسا و رئال حضور دارند، رقایت برای قهرمانی بسیار دشوار خواهد بود.



در 11 سال گذشته، یک بار والنسیا در سال 2004 و یک بار هم اتلتیکو در فصل گذشته، موفق به کسب عنوان قهرمانی لالیگا شده اند و در دیگر سال ها، این بارسلونا و رئال بوده اند که قهرمانی را بین خود تقسیم کرده اند.

دیگو سیمئونه که با "اوندا سرو"، صحبت می کرد در این رابطه گفت:" من همیشه گفته ام که برای حضور طولانی مدت در یک باشگاه، باید با ماهیت آن باشگاه آشنا بود. اتلتیکو باشگاه بزرگی است و بازی کردن در آن آسان نیست. برای حضور در این تیم، تنها داشتن استعداد کفایت نمی کند؛ چرا که فشارها بسیار بالاست. با این وجود، قهرمانی در لالیگا برای ما کار آسانی نیست.
با وجود مسی و رونالدو، قهرمانی لالیگا چالش دشواری برای سایر تیم هاست ولی قرار نیست که این دو بازیکن 100 سال دیگر هم در بارسلونا و رئال باشند. بالاخره روزی آنها اسپانیا را ترک می کنند و آن زمان است که این رقابت ها به حالت عادی خود بازخواهد گشت و می توانیم خودمان را به رئال و بارسا نزدیکتر کنیم."

سیمئونه در مورد وضعیت بد آنچلوتی در رئال گفت:" این مساله حس عصبانیت را به من منتقل می کند. چرا باید عملکرد یک مربی را تنها بر اساس جام های قهرمانی بررسی کرد؟ راندمان کاری او در سال گذشته و حتی امسال، خوب و مثبت بوده است."

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد