تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

دیدار تیم های بروسیا دورتموند و وردربرمن، لحظاتی پیش با نتیجه 3-2 به سود دورتموند خاتمه یافت.



به گزارش "تک گل"، دورتموند و وردربرمن، در هفته پایانی بوندسلیگا و به قصد کسب سهمیه لیگ اروپا در زیگنال ایدوناپارک رودرروی یکدیگر قرار گرفتند. هر دو تیم بازی قبلی خود را باخته بودند و برای کسب سهمیه به کسب پیروزی نیاز مبرم داشتند. امروز همچنین آخرین روز مربیگری یورگن کلوپ در دورتموند نیز بود.

دورتموند بازی را بهتر شروع کرد و تا دقیقه 14 که به گل رسید، زهردارتر از تیم مهیمان نشان می داد. دورتموندی ها حتی یک بار در دقیقه 8 توسط اوبامیانگ، تیرک دروازه وردربرمن را به لرزه درآوردند. سرانجام در دقیقه 14، کاگاوا موفق شد قفل دروازه وردربرمن را باز کند.
روی اشتباه مسلم مدافع وردربرمن و توپ قاپی گوندوگان،این بازیکن ترک تبار یک پاس عالی را برای کاگاوا مهیا کرد و ضربه فنی کات دار این بازیکن از درون محوطه جریمه، در قعر دروازه وردربرمن جای گرفت تا دورتموند 1-0 پیش بیفتد.

2 دقیقه بعد، دورتموند فاصله را به 2 گل رساند. این بار کاگاوا در نقش سازنده گل ظاهر شد. یک و دوی عالی کاگاوا و اوبامیانگ، با ضربه تمام کننده دقیق این مهاجم گابنی همراه شد تا او هم شانزدهمین گل خود در این فصل را به ثمر برساند و هم دورتموند را 2-0 پیش بیندازد.

وردربرمن برای جبران دو گل متوالی ای که دریافت کرده بود جلو کشید و پس از خلق یکی دو خطر نصفه و نیمه،  در دقیقه 25 به گل رسید. روی همکاری خوب بازیکنان وردربرمن، دی سانتو پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و با یک پاس خوب، اوزتونالی را در موقعیت خوبی برای گلزنی قرار داد. شوت محکم این بازیکن دور از دستان وایدنفلر، به گل اول وردربرمن تیدیل شد. برمن چند دقیقه بعد یک فرصت تک به تک را نیز با بی دقتی دی سانتو از دست داد.

این پایان کار نبود و دورتموند روی یک ضد حمله سریع به گل سوم نیز دست یافت. این بار هم کاگاوا بود که با یک پاس عمقی، میخیتاریان را در موقعیت تک به تک با دروازه بان برمن قرار داد. هافبک ارمنی با خونسردی و با یک ضربه چیپ، دروازه بان را مغلوب کرد و گل سوم دورتموند را به ثمر رساند. نیمه اول با نتیجه 3-1 به سود زردپوشان میزبان به اتمام رسید.

نیمه دوم نیز با حملات دورتموند شروع شد و این تیم بارها و بارها روی حرکات هماهنگ میخیتاریان، اوبامیانگ و رویس، صاحب موقعیت گلزنی شد اما بی دقتی ، بدشانسی و یک بار هم تیرک دروازه مانع از دستیابی دورتموندی ها به گل شد.

در حالیکه بازی تا دقیقه 85 با نتیجه 3-1 دنبال می شد، وردربرمن روی اولین موقعیت خود در این نیمه به گل رسید. روی یک ضربه کاشته از جناح چپ، سلاسی موفق شد روی اشتباه مدافعان دورتموند در آفساید گیری و با ضربه ای دقیق، توپ را به طاق دروازه دورتموند بچسباند تا فاصله به یک گل برسد.

در دقایق باقیمانده هم اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد تا دورتموند با این پیروزی 46 امتیازی شده و فصل را در رده هفتم به اتمام برساند. وردربرمن هم با 43 امتیاز، دهم شد.




بایرن مونیخ که چند هفته پیش قهرمانی اش در بوندس لیگا مشخص شده بود، در آخرین دیدارش برابر ماینس با نتیجه 2-0 به پیروزی رسید.

 رابرت لواندوفسکی (بایرن 1-0 ماینتس)('25): لواندوفسکی موفق شد ضربه پنالتی به دست آمده را به گل تبدیل کند تا بایرن در نیمه اول، خیلی زود از رقیب خود پیش بیفتد.

 شواین اشتایگر (بایرن 2-0 ماینس)('48): در همان ابتدای نیمه اول، باستین شواین اشتایگر موفق شد با استفاده از پاس خوب رابرت لواندوفسکی، با یک ضربه خوب و دقیق از داخل محوطه جریمه، تور دروازه کاریوس را به لرزه درآورد. 

 

نتایج کامل هفته 34 بوندس لیگا:

نتایج بوندس لیگا

نتایج بوندس لیگا

 

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد