تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

تیم بارسلونا در آخرین بازی لیگ لالیگا اسپانیا با نتیجه 2-2 در خانه، مقابل دپورتیوولاکرونیا متوقف شد.

از ساعت 21:00 به وقت تهران شاگردان لوئیز انریکه قهرمان این فصل رقابت های لالیگا در خلال مراسم خداحافظی کاپیتان ژاوی شماره شش جاودانه خود به مصاف تیم فوتبال دپورتیوو لاکرونیا رفتند.

نیمه نخست با مالکیت توپ آبی اناری ها همراه بود و آن ها خیلی زود به وسیله ضربه سر لئو مسی به گل رسیدند. پس از این گل و در حالی که دپورتیوو برای باقی ماندن در رقابت های لالیگا نیاز مبرمی به امتیاز در این بازی داشت، باز هم توپ و میدان در اختیار بارسا باقی ماند و آن ها با ضربات مسی، پدرو و رافینیا موقعیت های جدی گلزنی برای رسیدن به گل دوم را به دست آوردند که با درخشش فابریسیو سنگربان دپور راه به جایی نبرد تا این نیمه تنها با همان تک گل مسی به پایان برسد.

نیمه دوم نیز با روند مشابهی با 45 دقیقه نخست آغاز شد و آبی اناری ها باز هم توانستند خیلی زود توسط لئو مسی به گل برسند. در ادامه و با نزدیک شدن به دقیقه 60 بازی انریکه فرمالن را پس از انجام نخستین بازی اش با پیراهن بارسا در میان تشویق پرشور هواداران بیرون کشید و داگلاس را وارد زمین کرد. با نزدیک شدن به دقایق پایانی اما این بازیکنان دپور بودند که از لاک دفاعی خارج شده و توانستند با ضربه لوکاس پرز یک گل تماشایی به ثمر برسانند. پس از ای گل بازیکنان دپور که با توجه به نتیجه بازی آلمریا روحیه فراوانی گرفته بودند باز هم به حملات خود ادامه داده و توانستند با استفاده از بی انگیزگی آبی اناری ها گل دوم خود را به ثمر برسانند، اما بر خلاف نتیجه و روند بازی  مهم ترین صحنه مسابقه در دقیقه 84 به وقوع پیوست جایی که آندرس اینستا به جای ژاوی هرناندز به بازی آمد تا شماره شش جاودانه آبی اناری ها در میان تشویق پرشور حتی بازیکنان دپور با چشمانی اشک بار از زمین مسابقه خارج شد. دقایق پایانی اما بدون اتفاق خاصی دنبال شد. بازیکنان دپور با توجه به نتایج همزمان تا حدود زیادی از باقی ماندن در لالیگا مطمئن شده و بازیکنان بارسا و تماشاگران نیز بیشتر تحت تاثیر خروج ژاوی هرناندز بودند و در پایان این مسابقه با همین نتیجه تساوی به پایان برسد.

شرح گل های بازی

دقیقه 5 (0-1، مسی): حرکت در عمق رافینیا با سانتر او همراه شد تا لیونل مسی در مقابل دروازه و با یک ضربه سر خیلی زود آبی اناری ها را به گل برساند.

 دقیقه 59 ( 2-0، مسی): فرار نیمار بر روی پاس پدرو با فداکاری این مهاجم برزیلی همراه بود تا لئو مسی در مقابل دروازه خالی دپور گل دوم خود را نیز به ثمر برساند.

  دقیقه 67 ( 2-1، پرز): توپ در حوالی نقطه پنالتی به لوکاس پرز رسید تا وی با شوت تماشایی و غافلگیر کننده خود توپ را به زیر طاق دروازه ماسیپ بفرستد.

 دقیقه 76 ( 2-2، دیوگو سالومائو): ضربه ایستگاهی بازیکنان دپور توپ را در داخل محوطه جریمه به دیوگو سالومائو رساند تا وی با یک ضربه زمینی و دقیق بازی را به تساوی بکشاند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد