تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

به گزارش "تک گل"، یورگن کلوپ، سرمربی بروسیا دورتموند بعد از دیدار تیمش مقابل وردر برمن در هفته آخر بوندسلیگا از هواداران حاضر در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک شهر دورتموند خداحافظی کرد.



همه سکوها حتی تماشاگران برمن به احترام یورگن کلوپ ایستادند و او را تشویق کردند. ضلع جنوبی معروف استادیوم دورتموند به احترام این مربی کلاه از سر برداشتند و تعظیم کردند.

اما کلوپ هنوز در یک بازی دیگر روی نیمکت زردپوشان وست‌فالن خواهد نشست: دیدار فینال جام حذفی آلمان مقابل ولفسبورگ. بعد از آن دیگر رسما راه کلوپ و دورتموند از هم جدا خواهد شد. امروز "بیلد" نوشت کلوپ قصد ندارد در آغاز فصل آینده فوتبال باشگاهی مربیگری تیمی را بپذیرد. او که هفت سال پراسترس را با دورتموند پشت سر گذاشت، قصد دارد حداقل شش ماه را به استراحت بپردازد. او هنوز برای بعد از این چند ماه تصمیمی نگرفته است.

گفتنی است روز شنبه وی در پاسخ به خبرنگاری که پرسیده بود امکان هدایت بایرن برای وی قابل تصور است گفت بله، چرا که نه. من مربی هستم و می‌خواهم حالا حالاها کار کنم؛ این پاسخ موجی از شایعات را در محافل ورزشی آلمان به دنبال داشت.

همچنین از وی پرسیده شد آیا در صورت پذیرفتن هدایت رئال مادرید، قادر است زبان اسپانیایی یاد بگیرد؛ که او پاسخ داد:" من تقریبا تمام لهجه‌های سراسر آلمان را بلدم. پس چرا نتوانم اسپانیایی یاد بگیرم"

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد