تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 اینتر در آخرین دیدارش در رقابت های این فصل سری A مقابل امپولی به پیروزی 4-3 رسید اما نتوانست سهمیه لیگ اروپا را کسب کند.



شاگردان روبرتو مانچینی امیدوار بودند که بتوانند با پیروزی در این دیدار، سهمیه لیگ اروپا را کسب کنند اما تساوی سمپدوریا مقابل پارما، این فرصت را از آنها گرفت.
در این دیدار پرگل، دو تیم در نیمه اول به تساوی بدون گل رسیدند اما در نیمه دوم، 7 گل از خط دروازه ها گذشت. پالاسیو (49) ایکاردی (53 و 77) و بروزوویچ (70) برای اینتر در این دیدار موفق به گلزنی شدند و گل های امپولی را مکدلیدزه (59 و 88) و پوچیارلی (62) به ثمر رساندند.


در دیگر دیدار مهم امشب، لاتزیو توانست با نتیجه 4-2 ناپولی را از پیش رو بردارد و با قرار گرفتن در رتبه سوم، به رقابت های لیگ قهرمانان اروپا راهی پیدا کند. هیگواین (55 و 64) برای ناپولی گلزنی کرد و گل های لاتزیو را پارولو (33) و کاندروا (45)، اونازی (85) و کلوزه (90) وارد دروازه ناپلی ها کردند. ضمن اینکه مارکو پارولو و فوزی غلام در نیمه دوم اخراج شدن تا هر دو تیم در نیمه دوم 10 نفره شوند و ناپولی در دقیقه 76 یک ضربه پنالتی را توسط هیگواین از دست داد.

نتایج سایر دیدارهای هفته پایانی سری A:

کالیاری 4-3 اودینزه

رم 1-2 پالرمو

فیورنتینا 3-0 کیه وو

تورینو 5-0 چزه نا

ساسولو 3-1 جنوا

سمپدوریا 2-2 پارما

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn
تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد