تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

دو تیم در حالی به مصاف هم می رفتند که آخرین بار سال گذشته و در مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 با هم دیدار کرده بودند. نیمه اول بازی با نتیجه 1-1 به پایان رسید.



در نیمه اول تیم آلمان نمایش بهتری نسبت به حریفش داشت و موفق شد خیلی زود دروازه تیم میمهان را باز کند. اولین موقعیت تیم امریکا هم روی ضربه دسکرود بدست آمد که شوت او با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت. در دقایق پایانی نیمه اول دیسکرود موفق شد گل مساوی را به ثمر برساند.

نیمه دوم با تغییراتی در ترکیب دو تیم آغاز شد و همین باعث شد روند بازی نسبت به نیمه اول افت داشته باشد. در این نیمه تیم امریکا برتری چشم گیری نسبت به حریفش داشت و چندبار تا آستانه زدن گل دوم هم پیش رفتند. در یکی از جدی ترین تسیلر ضربه بردلی را به خوبی دفع کرد. در دقایق پایانی تیم امریکا موفق به زدن گل دوم شد. در آخریم ثانیه های بازی ضربه سر سامی خدیرا به تیرک افقی دروازه برخورد کرد و بازی با نتیجه 2-1 به نفع امریکا به پایان رسید.

شرح گل ها

ماریو گوتسه (دقیقه 12): حرکت پا به توپ پاتریک هرمان به درون محوطه جریمه امریکا با پاس عرضی او همراه بود و گوتسه به راحتی گل اول بازی را به ثمر رساند.

میکس دیسکرود (دقیقه 41): پاس بلند مایکل بردلی درون محوطه به دیسکرود رسید و او پس از کنترل سینه با ضربه زیبا توپ را وارد دروازه تسیلر کرد.

بابی وود (دقیقه 87): بازیکن تازه وارد تیم امریکا از پشت محوطه جریمه با شوت پای چپ به زیبایی گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

 

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد