تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

تیم ملی آرژانتین موفق شد در خانه با نتیجه 1-0 تیم اروگوئه را شکست دهد.



به گزارش "تک گل"، شاگردان جراردو مارتینو که در اولین دیدار مقابل پاراگوئه متوقف شده بودند، این بار برابر اروگوئه عملکرد هوشمندانه تری داشتند و توانستند به سه امتیاز دست پیدا کنند.
بازی با حملات آرژانتین آغاز شد اما شدت حملات آلبی سلسته به اندازه ای نبود که بتوانند دروازه حریف را باز کنند. بعد از سپری شدن دقایق ابتدایی، اروگوئه توانست خود را تا اندازه ای از زیر فشار حملات آرژانتین خارج کند و موقعیت هایی هم به وجود بیاورد اما در نهایت این نیمه بدون اینکه توپی از خط دروازه ها عبور کند، به پایان رسید.
نیمه دوم را اروگوئه بهتر آغاز کرد اما این آرژانتین بود که در دقیقه 56 توسط سرخیو آگوئرو به گل رسید. ارسال خوب پابلو زابالتا از سمت راست با ضربه سر آگوئرو، به گل برتری آرژانتین تبدیل شد.
بعد از این گل اروگوئه نمایش هجومی تری ارائه داد و موقعیت های خطرناکی هم روی دروازه آرژانتین ایجاد کرد اما بی دقتی بازیکنان این تیم در زدن ضربات نهایی و همچنین درخشش سرخیو رومرو، باعث شد تا دروازه آرژانتین بسته بماند و بازی با همان نتیجه 1-0 به سود آلبی سلسته به پایان برسد.
در دیگر دیدار این گروه هم پاراگوئه با نتیجه 1-0 جامائیکا را شکست داد تا به همراه آرژانتین، با 4 امتیاز در صدر این گروه قرار بگیرند و اروگوئه با سه امتیاز، در مکان سوم جدول جای داشته باشد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد