تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

تیم آرژانتین با نتیجه 1-0 تیم جامائیکا را شکست داد و با 7 امتیاز صدرنشین گروه شد.



به گزارش "تک گل"، در روزی که مسی برای صدمین بار پیراهن آلبی سلسته را بر تن می‌کرد، آبی و سپیدپوشان موفق شدند با تک گل گونزالو هیگواین، پیروز میدان شوند و به عنوان صدرنشین به دور بعد صعود کنند. جامائیکا که پیش از این مسابقه نیز تکلیف حذف شدنش از جام مشخص شده بود، نسبت به دیدارهای پیشین خود، تغییراتی در ترکیب ایجاد کرده بود. در همان اوایل بازی بود که آرژانتین به گل رسید. پاس خوب دی‌ماریا و ضربه دقیق هیگواین باعث شد تا آلبی سلسته در همان دقایق ابتدایی پیش بیفتد. در ادامه هیگواین باز هم فرصت داشت که گلزنی کند ولی یک موقعیت عالی را از دست داد تا بازی در نیمه اول با همان نتیجه 1-0 به پایان برسد.

در نیمه دوم نیز آرژانتین موقعیت زیادی نداشت و در مجموع، عملکرد متوسطی از شاگردان تاتا مارتینو در این دیدار به ثبت رسید تا در پایان، با همان نتیجه 1-0 پیروز میدان شوند. بدین ترتیب، آرژانتین با 7 امتیاز، پاراگوئه با 5 و اروگوئه با 4 امتیاز، راهی دور بعد رقابت ها شدند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد