تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

برزیلی ها در رقابت های کوپا امریکا، مقابل پاراگوئه شکست خوردند و حذف شدند.



به گزارش "تک گل"، شاگردان دونگا پس از اینکه نتوانستند در پایان 90 دقیقه پیروز میدان باشند، در نهایت در ضربات پنالتی مغلوب پاراگوئه شده و از دور مسابقات کنار رفتند.

برزیل بازی را بهتر شروع کرد و به نظر می‌رسید باید منتظر یکی از عملکرد‌های خوب شاگردان دونگا باشیم. سلسائو در دقیقه 15 روی پاس دیدنی دنی آلوس و موقعیت سنجی روبینیو، به اولین گل بازی رسید و پیش افتاد. با به ثمر رسیدن این گل،خیال برزیلی ها تا اندازه ای راحت شد.

در ادامه کوتینیو با حرکاتی تکنیکی و زیبا، بارها خط دفاعی پاراگوئه را اذیت کرد ولی موقعیت‌های او راه به جایی نبرد تا نیمه اول با نتیجه 1-0 به نفع برزیل به پایان برسد.
در شروع نیمه دوم، پاراگوئه جلو کشید و به کمک شوت‌های روکه سانتا کروز و کرنرها، چندین بار روی دروازه برزیل خطر آفرینی کرد تا در نهایت روی یکی از همین حملات در دقیقه 72، گونزالس گل تساوی پاراگوئه را به ثمر رساند. اشتباه تیاگو سیلوا و برخورد توپ به دست او، یک ضربه پنالتی را نصیب پاراگوئه کرد و گونزالس این فرصت را پیدا کرد تا کار را به تساوی بکشد.

در پایان وقت های قانونی، بازی با نتیجه 1-1 به اتمام رسید و دو تیم برای پنالتی زدن آماده شدند در ضربات پنالتی نیز ریبیرو و داگلاس کاستا از برزیل و مارتینز از پاراگوئه، ضربات پنالتی خود را از دست دادند تا در نهایت، پاراگوئه 4-3 برنده ی دیدار در ضربات پنالتی باشد و حریف آرژانتین در نیمه نهایی شود.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد