تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

تیم ولفسبورگ موفق شد در ضربات پنالتی با نتیجه 5-4 تیم بایرن مونیخ را شکست دهد و قهرمان سوپرجام آلمان شود.

 

مسابقه را شاگردان گواردیولا بهتر آغاز کرده و با حرکات ویرانگر آرین وربن از راست و داگلاس کوستا از چپ شانس های فراوانی را برای گلزنی ایجاد کردند که در مهم ترین آن ها ضربه این وینگر برزیلی با برخورد به تیرک افقی دروازه وولفسبورگ به بیرون رفت.

در ادامه اما هر چقدر به پایان نیمه نخست نزدیک می شدیم شاگردان هکینگ بیشتر مالکیت توپ و میدان را در اختیار گرفته و با استفاده از جا ماندن زوج بواتنگ - بن عطیه در دفاع باواریایی ها چند موقعیت عالی گلزنی را خلق کردند که در مهم ترین آن ها کوین دی بروین جوان پس از استفاده از خروج اشتباه مانوئل نویر در حرکتی عجیب در مقابل دروازه خالی بایرن مونیخ توپ را به بیرون فرستاد( لینک ویدئو)  تا 45 دقیقه نخست بدون بازشدن دروازه ها به پایان برسد.

نیمه دوم نیز روند مشابهی با نیمه اول داشت. بایرنی ها بازی را بهتر آغاز کردند و سرانجام موفق شدند توسط یکی از فرار های کوستا از جناح چپ و ضربه تمام کننده آرین روبن به گل برتری برسند. پس از این گل شاگردان هکینگ جلو کشیده و در یکی از بهترین شانس های گلزنی خود یک موقعیت تک به تک را توسط باس دوست که با واکنش به موقع نویر همراه بود، از دست دادند.

با نزدیک شدن به دقایق پایانی تعویص های مربیان آغاز شد. ابتدا هکینگ بنتنر، شورله و کروزه را به عنوان سه عنصر تهاجمی وارد میدان کرد و از آن سو گواردیولا برای مقابل با مثل رافینیا را به جای لواندوفسکی به زمین فرستاده و البته در دقیقه 73 آرتورو ویدال ستاره سرشناس خود را نیز برای نخستین بار به جای تیاگو آلکانتارا وارد زمین کرد اما این پایان کار نبود و در شرایطی که همگان منتظر پایان مسابقه بودند حرکت عالی دی بروین و ضربه بنتنر تازه وارد باعث شد که کار به ضربات پنالتی بکشد.

شرح گل های بازی

 دقیقه 49 (1-0، روبن): حرکت زیبا و پاس در عرض داگلاس کوستا از جناح چپ در مقابل دروازه به آرین روبن رسید تا این ستاره هلندی با ضربه تمام کننده خود شاگردان گواردیولا را پیش بیندازد.

 دقیقه 90 (بنتنر): پاس رو به جلوی عالی دی بروین از جناح راست را نیکلاس بنتنر تازه وارد با قطع توپ عالی خود به زیر طاق دروازه نویر فرستاد.




در ضربات پنالتی ویدال، روبن، لام و کاستا برای بایرن گل زدند ولی ضربه آلونسو توسط دروازه‌بان حریف مهار شد.در مقابل همه پنالتی‌های ولفسبورگی‌ها توسط رودریگز، دی بروین، شورله، مکس کروس و بنتنر تبدیل به گل شد تا ولفسبورگ برنده سوپرکاپ آلمان شود.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد