تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

رئال مادرید در عدم حضور رونالدو نتوانست تیم والرنگا را شکست دهد و با نتیجه 0-0 متوقف شد.



به گزارش "تک گل"، در غیاب کریستیانو رونالدو، ستارگانی نظیر گرت بیل، خامس رودریگس و خسه نتوانستند جای او را پر کنند و در نهایت، بازی با نتیجه 0-0 به پایان رسید. نکته جالب بازی، حضور اودگارد در میدان از ابتدای بازی بود که در اوسلو، پایتخت کشورش، به شدت مورد تشویق قرار گرفت. در بیشتر دقایق بازی، توپ و میدان در اختیار رئال مادرید بود ولی شاگردان بنیتس، بیشتر سعی داشتند آنچه در ذهن سرمربی اسپانیایی بوده را در زمین پیاده کنند و در زدن ضربات پایانی به شدت بی دقت بودند. بارها بیل و خسه، موقعیت‌های خوبی را از دست دادند تا اینکه در پایان نیمه اول، بازی با نتیجه 0-0 به پایان رسید.

بنیتس بین دو نیمه 6 تعویض انجام داد و تیمش را روانه میدان کرد ولی حتی تعویض‌ها هم تغییر چندانی در عملکرد رئال به وجود نیاورد و سپیدوپشان نتوانستند تغییری در روند بازی ایجاد کنند. بازی در نهایت با نتیجه 0-0 به پایان رسید تا رئال، ششمین بازی دوستانه خود در تابستان را با تساوی به پایان برساند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد