تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

دیدار برگشت سوپرکاپ اسپانیا 2015-2016 بین تیم های بارسلونا و بیلبائو با نتیجه 1-1 به پایان رسید و با توجه به برد 4-0 بیلبائو در دیدار رفت، بیلبائو قهرمان شد.

 

 بازی را مطابق انتظار آبی اناری ها با حمایت تماشاگران خود هجومی آغاز کرده و در همان ابتدا با ضربه پای راست پیکه تیرک افقی دروازه ایرایزوز را به لزره انداختند، اما پس از این گل بیلبائو با پشت سر گذاشتن فشار اولیه بارسا به خود آمد و توانست با دفاع منسجم خود راه را بر روی آبی اناری ها ببندد. اتفاقی که تا واپسیت ثانیه های نیمه نخست پا برجا بود و تنها حرکت و همکاری سوارز و مسی توانست فقلدروازه را شکسته و هیجان را به بازی برگرداند.

نیمه دوم را نیز بارسا بهتر آغاز کرده و چند شانس نصفه و نیمه گلزنی به وجود آورد، اما اخراج عجیب پیکه در دقیقه 57 که پس از اعتراض به یک تصمیم داور با کارت قرمز مستقیم رو به رو شد عملا کار بارسا را تمام و انگیزه این تیم را کشت. اتفاقی که به وضوح در چند صحنه مشخص بوده و سرانجام پس از بی دقتی های پیاپی بازیکنان بیلبائو در خط حمله سرانجام منجر به فرو ریختن دروازه شد. تا بازی در دقایق پایانی کاملا از تب و تاب افتاده و تنها اتفاق ممکن اخراج مستقیم کیکه سولا در دقیقه 89 به علت خطای شدید بر روی ماسکرانو باشد.
شرح گل های بازی

دقیقه 44 (مسی): سانتر راکیتیچ و کنترل سینه سوارز را لئو مسی با بغل پای چپ تمام کننده خود به گل نخست بازی تبدیل کرد.

دقیقه 72 (آدوریز): اشتباه عجیب مدافعان بارسا در آفساید گیری و عدم دنبال کردن بازی از جانب آن ها باعث شد تا آدوریز پس از ضربه ضعیف خود در ریباند و به آسانی دروازه خالی بارسا را باز کند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد