تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

تیم بایرن مونیخ با نتیجه 3-0 تیم بایرلورکوزن را شکست داد.



به گزارش "تک گل"، شاگردان پپ گواردیولا در این دیدار کاملا برتر از تیم حریف بودند و در نهایت به پیروزی پرگل مقابل لورکوزن دست پیدا کردند.
بایرن شروعی طوفانی در این مسابقه داشت و در همان دقایق ابتدایی نه تنها صاحب کرنر و ضربه آزاد شد، بلکه دو کارت زرد نصیب تیم حریف (وندل و کرامر) کرد. لورکوزن تا پانزده دقیقه در شوک حملات پی در پی بایرن مونیخ بود اما بالاخره خود را در زمین پیدا کرد و بازی به یک دوئل زیبا و تاکتیکی بدل شد. دقیقه 26 پاس بلند آلونسو از سمت راست به داگلاس کاستا رسید؛ این بازیکن با گذر از مدافعان بایر لورکوزن توماس مولر را صاحب توپ کرد و وی توانست گل نخست بایرن را وارد دروازه حریف کند.

سه دقیقه بعد آرین روبن فرصت خطرناکی داشت تا باواریایی‌ها را به گل دوم برساند، اما توپ مماس با تیر دروازه به بیرون رفت. در سمت مقابل بالعربی با گذر از برنات و کاستا نخستین فرصت جدی را برای لورکوزن پدید آورد، اما این موقعیت حاصلی نداشت. دقیقه 37 شوت سرکش چالهان‌اوغلو هم با میلی‌متری از کنار دروازه به بیرون رفت. در نهایت نیمه اول این مصاف نفسگیر با نتیجه بدون گل مساوی پایان یافت.
با شروع نیمه دوم کیسلینگ موفق شد از غفلت لام استفاده کند و با نویر تک به تک شود، اما لحظه آخر آلابا با سر توپ را از روی خط دروازه بیرون آورد. سپس چالهان‌اوغلو فرصت خوبی داشت ولی ضربه او در آغوش نویر جای گرفت.
دقیقه 54 آرین روبن با تجربه و مسلط توپ را برای مولر جلو برد، اما ضربه این بازیکن با دخالت کاستا به بیرون رفت و لورکوزنی‌ها نفس راحتی کشیدند. دو دقیقه بعد باز هم روبن موقعیت خوبی را این بار برای لواندوفسکی ساخته و پرداخته کرد اما ضربه این مهاجم لهستانی با فاصله‌ای اندک از کنار دروازه راهی اوت شد. بالاخره فشار بایرن نتیجه داد و دقیقه 60 خطای بازیکن لورکوزن روی ویدال، یک ضربه پنالتی نصیب بایرن کرد که باز هم توماس مولر، با ضربه ای دقیق به وسط دروازه، آن را تبدیل به گل کرد.

بعد از این گل شیرازه تیم لورکوزن که در این نیمه فضای کمتری برای عرض اندام پیدا کرده بود، تا حدودی از هم پاشید و هیلبرت در دقیقه 70 از روی استیصال سانتر یاران بایرن را با دست گرفت که این حرکت منجر به اعلام یک ضربه پنالتی از سوی داور مسابقه به نفع بایرن شد که این توپ را روبن به گل سوم تیم میزبان تبدیل کرد.

در بیست دقیقه پایانی بایرنی‌ها حفظ توپ می‌کردند و تیم حریف نتوانست موقعیتی ایجاد کند تا در نهایت بایرن سومین دیدارش در فصل جدید بوندسلیگا را نیز با پیروزی پشت سر بگذارد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد