تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 از ساعت 23:00 امشب به وقت تهران دو تیم فوتبال بارسلونا و مالاگا در ادامه بازی های هفته دوم رقابت های لالیگا در استادیوم مملو از تماشاگر نیوکمپ به مصاف یکدیگر رفتند.



بازی مطابق انتظار با حملات بارسا آغاز شد. در همان ابتدا آبی اناری ها بر روی یک ضربه کرنر توسط سوارز به گل رسیدند که داور به علت خطای وی این گل را نپذیرفت. پس از این اتفاق ولینگتون مدافع پرسابقه مالاگا به علت مصدومیت از زمین مسابقه بیرون رفت تا شرایط برای آبی اناری ها بهتر شود. در ادامه و علی رغم مالکیت 70 درصدی بارسا دو تصمیم مشکوک داور در نگرفتن خطای پنالتی بر روی هند مدافع مالاگا و همچنین زمین خوردن سوارز اعتراض هواداران حاضر در نیوکمپ را برانگیخت و با درخشش کامنی و البته کمک تیر افقی دروازه بر روی ضربه سر سوارز این تیم میهمان توانست برای 225 دقیقه متوالی دروازه خود را برابر شاگردان انریکه حفظ کند.

شرح گل های بازی

دقیقه 73 (1-0، فرمالن): سانتر سوارز و واکنش ناقص کامنی را فرمالن جلو کشیده با ضربه سر ضرب و محکم خود به گل برتری بارسا تبدیل کرد. 

 

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد