تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

تیم رئال مادرید در زمین اسپانیول موفق شد با نتیجه 6-0 این تیم را شکست دهد.



به گزارش "تک گل"، رئال مادرید پس از کسب یک برد و یک تساوی از دو بازی اول خود در لالیگا، به زمین اسپانیولی آمده بود که از دو بازی قبلی خود یک برد و یک شکست کسب کرده بود. رئالی ها آخرین بار 4 ماه پیش بود که به این زمین آمده بودند و با درخشش رونالدو و هت تریک او، 4-1 به پیروزی رسیدند.

بازی با حملات اسپانیول شروع شد و این تیم در همان ابتدای بازی توسط کایسیدو می توانست به گل دست یابد. این مهاجم اکوادوری، راموس را با سرعت بالایش جا گذاشت اما ضربه او را ناواس به کرنر فرستاد.


رئال پس از این حمله خطرناک اسپانیول به خود آمد و در دقیقه 7 به گل رسید.پاس عمقی عالی مودریچ به رونالدو رسید تا این بازیکن پس از یک کنترل خوب و ضربه ای دقیق، به طلسم گل نزدن هایش پایان دهد. 8 دقیقه بعد، رونالدو به گل دوم خود نیز دست یافت. رئال بخاطر خطای مدافع اسپانیول روی بیل، صاحب یک ضربه پنالتی شد. رونالدو مطابق معمول پشت توپ قرار گرفت و گل دوم خود و تیمش را به ثمر رساند.

در دقیقه 20 بود که رونالدو با زدن گل سوم، هت تریکش را کامل کرد. این بار گرت بیل بود که با یک سانتر دقیق به درون محوطه جریمه، رونالدو را در موقعیت گلزنی قرار داد و این بازیکن با وجود اینکه از سوی مدافع حریف به سختی شارژ شده بود، توپ را به قعر دروازه روانه کرد.


این پایان کار نبود چرا که رئال در دقیقه 29 توسط بنزما به گل چهارمش نیز دست یافت. پاس بیل به رونالدو رسید و این بازیکن نیز از چپ، پاس دقیقی را برای بنزما ارسال کرد. مهاجم فرانسوی رئال هم از درون محوطه جریمه، دروازه خالی اسپانیول را گشود تا کهکشانی ها 4-0 پیش بیفتند.
بنزما در دقیقه 44 می توانست گل پنجم رئال را نیز به ثمر برساند اما ضربه او به تیر برخورد کرد تا نیمه اول با همان 4 گل به اتمام برسد.

نیمه دوم، رئال مادرید که از پیروزی خود اطمینان داشت، کمی محتاطانه تر به بازی ادامه داد؛ هرچند اسپانیول نیز که تا پشت محوطه جریمه رئال به خوبی پیش می آمد، زور گلزنی به کهکشانی ها را نداشت.

رئالی ها برای زدن گل پنجم،16دقیقه انتظار کشیدند تا اینکه رونالدو موفق شد در دقیقه 61، گل چهارم خود در این بازی را نیز به ثمر برساند. نفوذ گرت بیل از جناح راست و پاس عالی او در دهانه دروازه، رونالدو را در موقعیت گلزنی قرار داد تا او نیز آسان ترین کار ممکن را انجام دهد.

20 دقیقه بعد، رونالدو گل پنجم خود را نیز به ثمر رساند تا روز رویایی خود را تکمیل کند. لوکاس که در نیمه دوم به جای بنزما وارد زمین شده بود، با یک دریبل عالی، مدافع مقابلش را جا گذاشت و رونالدو را با یک پاس کوتاه، در موقعیت خوبی قرار داد و او نیز با ضربه ای دقیق، خودش را 5 گله و رئال را 6 گله کرد.

برای دانلود ویدیو بازی اینجا را کلیک نمائید

 

 

 

 

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد