تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

تیم فوتبال رئال مادرید در خانه با نتیجه 1-0 مقابل تیم گرانادا به برتری رسید.

 

 دو تیم در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با قضاوت آقای خوان مارتینز مونوئرا به مصاف هم رفتند که جدال تیم دوم و یازدهم جدول در یک سوم ابتدایی خود اتفاق خاصی نداشت اما گراناد با ضدحملات زهردار خود، خطرناک ظاهر می شد. در دقیقه '20 رونالدو روی پاس ایسکو در موقعیت تک به تک قرار گرفت اما بعد از اینکه ضربه او را دروازه بان برگشت داد، بنزما با ضربه ای عجیب موفق به باز کردن دروازه خالی نشد! لحظه ای بعد در سمت دیگر زمین گرانادا موفق به گلزنی شد که آفساید اعلام شد. در دقیقه '22 ضربه آزاد رونالدو را آندرس فرناندز ناقص دفع کرد و توپ مقابل وازکز قرار گرفت اما ضربه این بازیکن را هم دروازه بان با واکنشی بهتر راهی کرنر کرد.

رئال مادرید قدر فرصت های خوب خود را نمی دانست و این بار در دقیقه '30 رونالدو از سمت چپ حرکت کرد و با پاس به بیرون خود موقعیتی عالی برای مودریچ فراهم کرد که ضربه این بازیکن از روی نقطه پنالتی را دروازه بان با پای خود برگشت داد. در دقیقه '39 ایساک روی پاس خوب مندز و غفلت مدافعان مادریدی صاحب موقعیت شد که ناواس با خروج خوب خود ضربه این بازیکن را مهار کرد. در دقیقه '41 هم ایسکو در سمت راست محوطه صاحب فرصتی ایده آل شد اما ضربه این بازیکن از کنار دروازه به بیرون رفت. در نهایت نیمه نخست با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

با آغاز نیمه دوم، روند بازی مشابه نیمه نخست بود و این بار در دقیقه '51 بار دیگر ایساک صاحب موقعیتی عالی شد اما در موقعیت تک به تک توپ را با ضربه چیپ به بیرون زد. سرانجام رئال مادرید در دقیقه '54 موفق به باز کردن قفل دروازه گرانادا شد و کریم بنزما سومین گل خود را به ثمر رساند و اکنون می توانست با آرامش خاطر بیشتری بازی کنند. گرانادا فوق العاده خطرناک ظاهر می شد و خط دفاع مادریدی ها در این دیدار به راحتی قابل نفوذ بود اما در دقیقه '60 باز هم ناواس بود که فرصتی عالی را از ال عربی گرفت. در دقیقه '61 کواچیچ به جای کروس وارد میدان شد.

در ادامه نیز ضربات پای چپ رونالدو با واکنش فرناندز و با اختلافی کم از کنار دروازه به بیرون رفت و در حالیکه رفته رفته روند بازی آرام تر و در میانه میدان بیشتر دنبال می شد، بنیتز در دقیقه '77 دست به تعویض دوم زد و چریشف را به جای بنزما به میدان آورد. در دقیقه '84 روی توپ گیری اشتباه دروازه بان، توپ مقابل چریشف افتاد اما ضربه این بازیکن از کنار دروازه به بیرون رفت. بلافاصله بعد از این فرصت، ایسکو جای خود را به کاسمیرو داد.

در لحظات پایانی مسابقه مادریدی ها عقب کشیده و از تک گل خود محافظت کردند و بازی با نتیجه 1-0 به پایان رسید تا شاگردان بتینز 10 امتیازی شوند.

  دقیقه '54 (کریم بنزما)(1-0): حرکتی که از خود بنزما آغاز شد و در نهایت روی ارسال ایسکو از سمت چپ، مهاجم فرانسوی با ضربه سر دروازه را باز کرد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد