تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

امشب از ساعت 23:00 به وقت تهران، تیم بارسلونا میزبن تیم لوانته خواهد بود.



به گزارش "تک گل"، رئال با یک بازی بیشتر به صدر جدول لالیگا صعود کرده و بارسا قصد دارد جایگاه خود را از سپیدپوشان پس بگیرد.

بارسلونا

شاگردان لوئیس انریکه مارتینز با کسب 9 امتیاز از 3 بازی،با یک بازی کمتر نسبت به رئال و اتلتیکو، در رده ی سوم جدول قرار گرفته است. پس از 3 پیروزی در لالیگا، بارسا در چمپیونزلیگ به مصاف رم رفت که در نهایت 1-1 متوقف شد. حال بارسلونا در چهارمین دیدار خود میزبان لوانته خواهد بود که همیشه نتایج خوبی مقابل انها کسب کرده است. رافینیا، فرمالن، دنی آلوس، براوو به دلیل مصدومیت و پیکه به دلیل محرومیت قادر به همراهی بارسا نخواهند بود.

لوانته

لوانته با کسب 2 امتیاز از 3 بازی، در رده ی پانزدهم جدول لالیگا قرار گرفته است. حال باید به مصاف بارسلونا بروند که همواره نتایج ضعیفی مقابلش کسب کرده اند. در واقع، در 5 بازی اخیر دو تیم، 4 پیروزی برای بارسلونا و 1 تساوی به ثبت رسیده است. بارسا در این 5 بازی، 20 گل به ثمر رسانده و 3 گل دریافت کرده است. همچنین آبی اناری ها فصل گذشته هر دو بازی رفت و برگشت را با برتری 5-0 به پایان رساندند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد