تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

تیم فوتبال رئال موفق شد در خانه بیلبائو با نتیجه 2-1 به برتری برسد و به صدر جدول صعود کند.

 

به گزارش "تک گل"، رئال مادرید با اندوخته 10 امتیاز از 4 بازی گذشته به زمین بیلبائویی آمده بود که با تنها سه امتیاز در رده چهاردهم جدول قرار داشت. رئال مادرید در دو دیدار پیشین خود برابر بیلبائو در سن مامس جدید یک تساوی و یک شکست را تجربه کرده بود. بخصوص شکست این تیم در فصل گذشته مقابل بیلبائو به قیمت از دست رفتن صدرنشینی برای این تیم تمام شد.

بازی با میدان داری رئال مادرید آغاز شد و این تیم در دقایق 8 و 11 دو فرصت خوب توسط بنزما و واران از دست داد ضمن اینکه بیلبائو نیز توسط آدوریز می توانست در دقیقه 13 به گل دست یابد. پس از این چند موقعیت، رئال مادرید سرانجام در دقیقه 19 به گل دست یافت.

این گل در واقع هدیه بیلبائو به رئال بود چرا که پاس به عقب اشتباه سن خوزه را بنزما در میانه راه تصاحب کرد و با مغلوب کردن دروازه بان بیلبائو، گل برتری رئال را به ثبت رساند. این پنجمین گل بنزما در فصل جاری بود.

در ادامه، رئال دو بار توسط کواچیچ فرصت های 100 درصد گلزنی را از دست داد؛ ضمن اینکه کیلور ناوس نیز در اواخر نیمه اول، ضربه سر آدوریز را به زیبایی دفع کرد تا این نیمه با همان تک گل بنزما به سود رئال به اتمام برسد.

نیمه دوم با فشار بیلبائو آغاز شد اما رفته رفته رئال مادرید بار دیگر به بازی مسلط شد و روی حرکات مودریچ و کواچیچ، مهاحمان این تیم صاحب چند موقعیت نصفه و نیمه شدند اما این بیلبائو بود که روی یک ضد حمله موفق شد به گل تساوی دست یابد.

دقیقه 67،سانتر دقیق سوسائتا از راست را سابین مرینو، محصول آکادمی فوتبال بیلبائو بدون مزاحم و با ضربه سری زیبا به گل تساوی بخش بیلبائو تبدیل کرد. این اولین گلی بود که رئال در فصل جاری دریافت می کرد.

رئال پس از دریافت این گل یکپارچه حمله شد و مزد فشار دامنه دار خود را گرفت. پاس عالی مودریچ به ایسکویی رسید که در منطقه راست تک و تنها بود، نفوذ این بازیکن و پاس به جلوی تماشایی او را بنزما در دهانه دروازه به گل دوم خود و تیمش بدل کرد تا رئال یک بار دیگر از میزبان خود پیش بیفتد.

بیلبائو پس از دریافت این گل، برای جبران گل خورده تلاش زیادی کرد اما در دو صحنه این کیلور ناواس بود که ادوریس و سابین مرینو را ناکام گذاشت تا رئال همچنان تیم برنده بازی باشد.

در نهایت گل دیگری از خط دروازه ها گذر نکرد و رئال مادرید به لطف درخشش بنزما و دو گل او، برنده این بازی حساس و دشوار شد و با توجه به شکست سنگین 4-1 بارسلونا در زمین سلتا، به صدر جدول لالیگا صعود کرد. در واقع رئال همان جایی به صدر صعود کرد که فصل گذشته آن را از دست داده و به بارسلونا واگذار کرده بود. 

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد