تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

بارسلونا در نیوکمپ با نتیجه 2-1 تیم لاس پالماس را شکست داد.



به گزارش "تک گل"، بارسلونا پس از شکست ناباورانه 4-1 در زمین سلتا، برای جبران آن باخت و جلب رضایت دوباره هوادارانش، مقابل لاس پالماسی قرار گرفت که پس از سال ها دوری، امسال به لالیگا بازگشته است.

لاس پالماس با کسب پیروزی شیرین مقابل سویا، با روحیه ای خوب به نوکمپ آمده بود تا بلکه بتواند حداکثر یک تساوی از بارسلونا بگیرد. انریکه در این بازی ترجیح داده بود اینیستا را روی نیمکت بنشاند و بجای او ماسچرانو در میانه میدان حضور داشت.

بازی مطابق انتظار با برتری بارسلونا آغاز شد و این تیم در دقیقه 3 توسط مسی به اولین فرصت گلزنی خود دست یافت اما این صحنه به مصدومیت نابغه آرژانتینی منجر شد. مسی در برخورد با مدافع حریف، از ناحیه زانو مصدوم شد و به بیرون زمین منتقل شد. او پس از مداوا به زمین بازگشت اما چند دقیقه بعد از انریکه خواست که وی را تعویض کند و بجای او مونیر وارد زمین شد.

حملات بارسلونا در غیاب مسی نیز پردامنه دنبال شد و پس از اینکه نیمار یکی دو موقعیت خوب گلزنی را از دست داد، سوارز بارسا را به گل اولش رساند.
همکاری خوب مونیر و سرجی روبرتو در قسمت راست زمین، با سانتر عالی و دقیق روبرتو همراه شد، سوارز نیز این سانتر را با پرشی بلند و ضربه سری تماشایی، به گوشه دروازه لاس پالماس فرستاد تا طلسم گل نزدن های بارسا در نیمه های اول شکسته شود


آبی و اناری ها در ادامه، چند بار دیگر نیز می توانستند به گل دست یابند ضمن اینکه جاناتان ویرا از لاس پالماس نیز در دقیقه 42 می توانست بارسلونا را شوکه کند اما ضربه او به بیرون رفت تا لاس پالماس در رسیدن به گل تساوی ناکام بماند. سرانجام نیمه اول با همان نتیجه 1-0 به سود بارسا به اتمام رسید.

بارسا نیمه دوم را نیز هجومی آغاز کرد و مشخص بود که بازیکنان این تیم برای زدن گل های بیشتر به لاس پالماس بی تابند؛ هرچند که میهمان نیز دو بار با شوت های از راه دور، به شدت تراشتگن را در ابتدای نیمه دوم تهدید کردند.

با این حال این بارسا بود که بازهم توسط سوارز به گل دست یافت. پاس عرضی مونیر به بوسکتس رسید اما این بازیکن ترجیح داد بدون اینکه روی توپ اثر بگذارد، با فریب مدافعان لاس پالماس اجازه داد توپ به سوارز برسد و ضربه تمام کننده این بازیکن، برتری 2 گله را از آن بارسلونا کرد. این دومین گل سوارز در این بازی و سومین گل فصلش بود.

بارسا در دقیقه 65 روی حرکت انفرادی سوارز و خطای مدافع حریف روی او به یک ضربه پنالتی دست یافت. در غیاب مسی، نیمار پشت توپ قرار گرفت و ضربه را با بالای دروازه زد تا بارسا از رسیدن به گل سوم محروم شود


این پایان کار نبود چرا که لاس پالماس روی اشتباه مسلم ماسچرانو در دقیقه 87 به گل دست یافت. ماسچرانو در حالی که می توانست به راحتی بازیکن کناری اش را صاحب توپ کند، توپ را به بازیکن حریف تقدیم کرد و او نیز نبیل ذهب را روانه دروازه بارسا کرد، پاس این بازیکن به ویرا و شوت این بازیکن، پس از برخورد به پای پیکه وارد دروازه شد تا بارسا در انتهای بازی خطر را احساس کند.
تلاش لاس پالماس در دقایق واپسین نتیجه ای نداشت و بارسا به زحمت توانست سه امتیاز این بازی را کسب کند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد