تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

بایرن مونیخ در خانه با نتیجه 5-0 تیم دیناموزاگرب را شکست داد.



به گزارش "تک گل"، شاگردان پپ گواردیولا که در دیدار قبلی شان در این رقابت ها با سه گل المپیاکوس را از پیش رو برداشته بودند، در دیدار امشب هم 5 گل به دینامو زاگرب زدند تا قدرت شان را به رخ حریفان بکشند.
بایرن شروعی طوفانی در این مسابقه داشت و دقیقه سه صاحب یک ضربه کرنر شد که ارسال دقیق کاستا می‌رفت تا کیمیچ را مهیای گلزنی کند اما ضربه سر این بازیکن با اختلافی اندک به اوت رفت. دقیقه چهار باز هم کاستا فرصتی جدی برای گوتزه ایجاد کرد تا زنگ خطر برای تیم حریف به صدا در بیاید.
کاستا که در این دقایق تبدیل به مرد همه کاره میدان شده بود دقیقه 9 بایرن را صاحب موقعیت سوم کرد که پیراویچ با تماس دستش با توپ مانع به نتیجه رسیدن این حرکت شد اما داور مسابقه این صحنه را پنالتی اعلام نکرد.
بالاخره دقیقه 13 قفل دروازه دینامو زاگرب شکست و نخستین گل این دیدار با شایستگی به نام کاستا ثبت شد.


 بازی با مالکیت بایرنی‌ها بر توپ و میدان ادامه داشت تا اینکه دقیقه 21 روبرت لواندوفسکی روی پاس تیاگو گل دوم را برای تیم میزبان به ثمر رساند.
فقط 4 دقیقه از این گل گذشته بود که ماریو گوتزه از فاصله یازده متری به سمت دروازه حریف شوت کرد، این توپ اگرچه به پای ادورادو برخورد کرد اما وارد دروازه شد.
سه دقیقه بعد، لواندوفسکی بایرن را به گل چهارم رساند. این گل روی کرنر ارسالی کاستا به دست آمد. علی‌رغم اینکه شاگردان گواردیولا در 28 دقیقه چهار گل زده بودند، اما دست از حمله کردن برنمی‌داشتند با این حال تا پایان نیمه اول دیگر توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد. با پایان این نیمه آمار خیره‌کننده 332 پاس برای بایرن در مقابل تنها 128 پاس برای دینامو ثبت شده بود.

در نیمه دوم نماینده کرواسی بود که شروع به حمله کرد، با این حال بعد از ده دقیقه لواندوفسکی که در حال حاضر در گلزنی بی‌رقیب به جلو می‌تازد، خودش را در این مسابقه سه گله و بایرن را پنج گله کرد. این گل حاصل همکاری کاستا و تیاگو بود.

مهاجم لهستانی بایرن که این روزها سیری‌ناپذیر نشان می‌دهد دقیقه 68 باز هم تلاش کرد دروازه حریف را باز کند اما حاصل تلاش وی یک ضربه کرنر بود که نتیجه‌ای در بر نداشت. در این نیمه دینامو زاگرب بهتر کار می‌کرد چرا که بایرنی‌ها بیشتر به حفظ توپ می‌پرداختند و از شدت حملاتشان کاسته بودند با این وجود آمار 83 درصدی مالکیت توپ توسط باواریایی‌ها نشان می‌داد که تیم حریف شانس چندانی برای تهدید دروازه نویر ندارد و در نهایت شاگردان گواردیولا موفق شدند با شایستگی سه امتیاز این مسابقه را از آن خود کنند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد