تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

دربی اسپانیا بین تیم های اتلتیکومادرید و رئال مادرید با نتیجه 1-1 به پایان رسید.



به گزارش "تک گل"، رئالی ها می توانستند با پیروزی در این دیدار بار دیگر به صدر جدول لالیگا صعود کنند اما آنها در خانه رقیب همشهری به تساوی رضایت دادند تا پشت سر ویارئال، در رتبه دوم جای بگیرند.
دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند اما این رئال بود که در دقیقه 9 توسط کریم بنزما به گل رسید. دنی کارواخال بعد از عبور از فیلیپه لوئیس، توپ را به زیبایی روی دروازه اتلتیکو فرستاد و بنزما هم با یک ضربه سر دیدنی، دروازه حریف را باز کرد.

بعد از این گل تیم میزبان تا اندازه ای کنترل بازی را در دست گرفت و بعد از چند حمله، سرانجام در دقیقه 22، بهترین فرصت برای به تساوی کشیدن بازی را به دست آوردند.
اشتباه سرخیو راموس در کنترل توپ، در نهایت با یک خطای پنالتی روی تیاگو همراه شد اما واکنش خوب کیلور ناواس روی ضربه آنتوان گریزمان، دروازه رئال را بسته نگه داشت.

در ادامه بازی متعادل تر شد و هر دو تیم موقعیت های نصفه  و نیمه ای داشتند اما هیچ یک از آنها تبدیل به گل نشد و این نیمه با برتری رئال به پایان رسید.

در نیمه دوم دو تیم بازی محتاطانه ای به نمایش گذاشتند و بازی بیشتر در میانه زمین در جریان بود. به ویژه رئالی ها که به نظر می رسید ترجیح می دهند به جای زدن گل های بیشتر، از اندوخته شان حفاظت کنند.

اما این تلاش بی فایده بود و اتلتیکو سرانجام در دقیقه 83 به گل تساوی رسید.

نفوذ خوب جکسون مارتینز از سمت چپ و ارسال او به دهانه دروازه، با دخالت فرناندو تورس، به لوسیانو ویتو رسید و او هم به راحتی دروازه را باز کرد.

در دقایق باقی مانده بازیکنان اتلتیکو تلاش زیادی برای رسیدن به گل برتری انجام دادند و حتی چیزی نمانده بود که جکسون مارتینز گل دوم را به نام خود ثبت کند اما واکنش تماشایی کیلور ناواس، اجازه این کار را نداد و بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد