تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

دیدار تیم های بارسلونا و رایو وایکانو با نتیجه 5-2 به نفع بارسا به پایان رسید.

 

مسابقه مطابق انتظار با دفاع همه جانبه تیم میهمان همراه نبود و نتیجه این بازی رو به جلو دو موقعیت تماما تک به تک برای بارسا در 10 دقیقه ابتدایی بود که راکیتیچ و سوارز آن ها را با بی دقتی به پای دروازه بان رایو کوبیدند.

پس از این موقعیت ها در اولین حرکت جدی رایو به سمت دروازه بارسا با یک رفت و برگشت از روی ضربه کرنر و اشتباه پیکه در آفساید گیری این تیم میهمان بود که با ضربه خاوی گوئرو به گل رسیده تا بارسا بار دیگر در رقابت های این فصل ابتدا از حریف عقب بیفتد.

پس از این گل آبی اناری ها فشار خد را بیشتر کرده و با حرکات دیدنی و انفرادی نیمار آماده دو بار صاحب ضربات پنالتی کاملا مسلمی شدند تا این فوق ستاره برزیلی هر دو ضربه را به آسانی به گل تبدیل کرده تا علی رغم از دست رفتن یک موقعیت تک به تک دیگر توسط ساندرو و همچنین یک گل دیگر از نیمار که با برخورد به سوارز به درستی آفساید گرفته شد، این نیمه در نهایت به سود شاگردان انریکه به پایان برسد.

نیمه دوم اما با افت محسوس بارسا آغاز شد و در همان چند دقیقه ابتدایی بر روی اشتباهات عجیب زوج پیکه - متئو شاگردان خمز تا آستانه رسیدن به گل تساوی پیش رفتند، اما سه واکنش عالی براوو دروازه بارسا را نجات داد. در ادامه اما هر دو تیم با بی دقتی توپ های زیادی را در میانه میدان از دست داده و از موقعیت های به دست آمده این لوئیز سوارز بود که استفاده کرد و توانست دو بار نیمار را به گل رسانده تا وی شب به یاد ماندنی خود را تکمیل کرده و بارسا را به سه امتیاز این بازی خانگی برساند.

شرح گل های بازی

 دقیقه 15 (0-1، خاوی گوئرو): پر کردن آفساید توسط پیکه با فرار به به از جناح راست بارسا همراه شد تا پاس به جلوی او را خاوی گوئرا با تک ضربه تمام کننده خود به گل اول این بازی تبدیل کند.

 دقیقه 22 (1-1، نیمار): حرکت تکنیکی نیمار در سمت راست محوطه جریمه رایو با تکل بی مهابای دیگو یورنته همراه شد تا پنالتی حاصله را این ستاره برزیلی بدون دورخیز در خلاف جهت دروازه بان به درون دروازه بفرستد.

 دقیقه 32 (2-1، نیمار): در صحنه ای مشابه با گل اول بارسا این بار نیمار با حرکت تکنیکی و دیدنی خود توپ را از بین پاهای روبرتو تراشوراس رد کرد تا تکل این بازیکن یک پنالتی دیگر برای بارسا و یک گل دیگر برای نیمار را به همراه داشته باشد.

 دقیقه 68 (3-1، نیمار): شوت زمینی و محکم سوارز با واکنش ناقص دروازه بان همراه شد تا نیمار در ریباند توپ را به زیر طاق دروازه فرستاده و هتریک خود را کامل کند.

 دقیقه 70 (4-1، نیمار): حرکت عالی سوارز با از خود گذشتگی وی همراه بود تا پاس او را نیمار در مقابل دروازه خالی به گل چهارم خود و بارسا تبدل کند.

 دقیقه 76 (5-1، سوارز): نیمار با سانتر دقیق خود یکی از پاس گل های سوارز را جبران کرد تا این مهاجم اروگوئه ای با شوت سرضرب و زمینی خود گل پنجم بارسا را نیز به ثمر برساند.

 دقیقه 86 (5-2 خوزابد): باز هم یک پاس به جلو و در هم ریختگی دفاع بارسا باعث شد تا توپ به خوزابد تازه وارد رسیده و وی با یک ضربه زمینی بار دیگر شاگردان خمز را به گل برساند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد