تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

بازی تیم های سلتاویگو و رئال مادرید با نتیجه 3-1 به نفع رئالی ها به پایان رسید.



به گزارش "ورزش سه"، سلتا - رئال، حساس ترین بازی هفته نهم لالیگا بود. دو تیم صدر جدول که تنها تفاضل گل آنها را از یکدیگر جدا کرده بود، دیدار جذابی را در بالائیدوس به نمایش گذاشتند. سلتای رده دومی که ماه گذشته بارسا را 4-1 شکست داده بود، به امید کسب یک نتیجه خوب مقابل دیگر غول اسپانیایی، به میدان آمده بود.
بنیتس نیز برای این بازی، ایسکو را نیمکت نشین کرده بود و از مثلث خسه، لوکاس و رونالدو در خط حمله سود می جست.

رئال بازی را بسیار خوب و هجومی آغاز کرد و با حفظ توپ در میانه میدان و پاسکاری های دقیق، از همان ابتدا کنترل توپ و میدان را در اختیار گرفت و خیلی سریع نیز از میزبان خود پیش افتاد. دقیقه 8 بازی بود که در نتیجه یک و دوی کریستیانو رونالدو و لوکاس،به گل اول خود دست یافت. شوت رونالدو از درون محطه جریمه پس از برخورد به تیرک عمودی وارد دروازه شد تا فوق ستاره پرتغالی هفتمین گل لالیگایی خود را به ثمر رسانده باشد.


پس از این گل، سلتا دو موقعیت کاملا جدی گلزنی را توسط نولیتو و اوریانا از دست داد. درخشش کیلور ناواس روی شوت اوریانا قابل توجه بود. پس از این دو موقعیت، رئال بر خلاف جریان بازی به گل دوم دست یافت.

این بار پاس زیبای خسه به دانیلو که تک و تنها در سمت راست زمین جاگیری کرده بود رسید و این مدافع برزیلی در مصاف تک به تک با دروازه بان سلتا و با ضربه ای دقیق، توپ را وارد دروازه کرد تا رئال 2-0 پیش بیفتد.

سلتا تا پایان نیمه اول حداقل دو بار می توانست دروازه رئال را باز کند اما هر بار این ناواس بود که با واکنش های خیره کننده خود، مانع از باز شدن دروازه کهکشانی ها شد. رئال نیز چشم به ضد حمله داشت و هر از چند گاهی خطراتی روی دروازه سلتا ایجاد می کرد. در هر صورت نیمه اول با همان دو گل به سود رئال به اتمام رسید.

نیمه دوم را بر خلاف انتظار این رئال بود که بهتر آغاز کرد و تا دقیقه 70 حداقل 4 موقعیت 100 درصد گلزنی را از دست داد. دروازه بان سلتا به تنهایی دو بار رونالدو و یک بار ایسکو را از رسیدن به گل بازداشت؛ ضمن اینکه یک بار نیز شوت محکم ایسکو در دقیقه 69، پس از برخورد به دست سرخیو آلوارز، به تیرک افقی دروازه برخورد کرد. باید توجه داشت که سلتا به دلیل اخراج گوستاوو کابرال از دقیقه 58، کار را ده نفره ادامه می داد.


پس از این حملات، سلتا خودی نشان داد و در دقیقه 72 توسط نولیتو تا آستانه رسیدن به گل نیز پیش رفت اما مارسلو ضربه او را از روی خط برگشت داد. چند دقیقه بعد نیز آسپاس صاحب یک موقعیت گلزنی شد که ضربه او را ناواس به راحتی مهار کرد.

دقیقه 85 سرانجام سلتا مزد زحمات خود را با گل نولیتو گرفت و فاصله را کمتر کرد. شوت نولیتو از بیرون محوطه جریمه در نهایت، ناواس را مغلوب ساخت تا رئال خطر را در دقایق پایانی احساس کند.

داور بازی برای نیمه دوم این مسابقه 5 دقیقه وقت اضافه اعلام کرد. این لحظات برای رئالی ها بسیار پرتب و تاب دنبال می شد اما در آخرین ثانیه های بازی، این مارسلو بود که روی یک ضدحمله و با پاس عالی چریشف، درون محوطه جریمه صاحب توپ شد و در حالیکه می توانست رونالدو را صاحب موقعیت کند، خودش با پای چپ توپ را وارد دروازه کرد تا حساب کار 3-1 به سود رئال شود.
بدین ترتیب کهکشانی ها با این پیروزی ارزشمند، با 21 امتیاز صدرنشینی خود را حفظ کردند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد