تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 وضعیت ژوزه مورینیو در باشگاه چلسی بسیار پیچیده شده و بعید به نظر می رسد که او برای یک فصل دیگر نیز به کارش در این تیم ادامه دهد.



به گزارش "تک گل"، چلسی به عنوان مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر، گام به فصل جدید گذاشت اما این تیم با هدایت مورینیو، در حال حاضر و پس از گذشت 10 هفته، تیم پانزدهم جدول است و با قبول 5 شکست و تفاوت 11 امتیازی با صدر جدول، تقریبا امیدی برای قهرمانی در فصل جاری ندارد.

آبی های لندن شب گذشته از جام اتحادیه نیز با قبول شکست برابر استوک در ضربات پنالتی کنار رفتند تا اوضاع برای مورینیو بحرانی تر نیز بشود. طبق ادعای رسانه های انگلیسی، دیدار مقابل لیورپول، شاید آخرین شانس مورینیو برای ادامه کار در چلسی باشد و در غیر این صورت، او خطر اخراج را نیز مقابل خود می بیند.

امروز چند نشریه فرانسوی گزارش دادند که باشگاه پاری سن ژرمن، تماس های اولیه با مورینیو را برقرار کرده و قصد دارد او را برای فصل آینده در اختیار بگیرد. پاریسی ها مدتهاست که در اندیشه جذب مورینیو هستند و حالا قصد دارند از فرصت پیش آمده نهایت استفاده را ببرند.
به ادعای همین منابع، دیگر باشگاهی که با مورینیو تماس داشته، باشگاه اینتر میلان است. مورینیو خاطرات بسیار خوبی از این تیم دارد و با نراتزوری ها در سال 2010، فاتح سه گانه نیز شد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد