تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

به گزارش تک گل، نیمار که در شش بازی اخیر خودش برای بارسلونا موفق شده هشت گل بثمر برساند در آستانه بازی روز ۳۰ آبان مقابل رئال مادرید به شبکه بین اسپورت گفته است:" نخستین گلم به رئال لحظه بزرگی بود. همیشه رویای همچین لحظه ای را می دیدم. یکی از خوشحال ترین روزهای زندگیم بود.



بازی های برزیل و آرژانتین به ال کلاسیکو شباهت زیادی دارد. بازی سختی در پیش داریم. بهترین سال فوتبالیم را پشت سر می گذارم، همانطوری که دوست دارم بازی می کنم. خیلی خوشحالم و احساس می کنم که در خانه هستم. در نخستین سال حضورم در بارسا چیزهای زیادی یاد گرفتم و در سال دوم اوضاع بهتر شد.

همیشه سبک بازی بارسا را دوست داشتم. خودم را به سبک بازی آن ها تطبیق دادم. من و سوارز باید به سمت فضاها بدویم تا پاس های بازیکنان بزرگ این تیم را دریافت کنیم. نمی دانم من، مسی و سوارز بهترین بازیکنان دنیا هستیم یا نه اما ما بازیکنان بزرگی داریم. امیدوارم که برای مدت طولانی در اوج بمانیم.

زمانی که برای بارسا بازی نمی کنم علاقه ای به تماشای فوتبال ندارم. بازی های رئال را تماشا نمی کنم. بازی های دیگر تیم ها را تماشا نمی کنم. برای من مهمترین چیز فتح جام ها است. توپ طلا همیشه به کریستیانو رونالدو و یا مسی تعلق دارد. آن ها از سیاره دیگری آمدند. "

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد