تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 نتایج تست های پزشکی روز سه شنبه لئو مسی نشان می دهند که روند بهبودی او خوب پیش می رود ولی احتمال رسیدن او به ال کلاسیکو اندک است.



به گزارش "تک گل"،15 روز دیگر به ال کلاسیکوی حساس بین رئال مادرید و بارسلونا در برنابئو زمان داریم و بزرگترین ابهام این مسابقه، حضور یا عدم حضور مسی در لیست 18 نفره ی بارسلوناست. نابغه آرژانتینی بیش از یک ماه است که به دلیل مصدومیت، به دور از میادین است و زانوی او همچنان تحت درمان قرار دارد.

در ابتدا اینگونه تصور می شد که او بتواند دو ماهه به مسابقات بازگشته و حتی مقابل رئال نیز بازی کند ولی هفته گذشته اسپورت خبر از عملیاتی غیرممکن برای مسی داد و اینکه او به ال کلاسیکو نخواهد رسید. امروز آ اس نیز گزارش داد که نتایج آزمایشات پزشکی هفته گذشته، دشوار بودن رسیدن مسی به این دوئل حساس را تایید کرده اند.
4 روز پیش، مسی نتوانست بدون کمک عصا، از ماشین خود پیاده شود و روز پنجشنبه نیز ترجیح داد در مراسم تبلیغاتی یکی از کمپانی های اتوموبیل که اسپانسر بارسلوناست نیز شرکت نکند. توصیه ها به او فشار وارد نکردن به زانوی مصدومش است.

البته هنوز مسئولان بارسلونا و تیم پزشکی این باشگاه، فرضیه رسیدن مسی به ال کلاسیکو را رد نکرده اند ولی اینگونه به نظر می رسد که انریکه و هواداران بارسا، برای پیروزی بر رئال تنها باید به درخشش زوج نیمار و سوارز دل ببندند؛ ستارگانی که در غیاب مسی، با گلزنی های متعدد خود، به خوبی جور او را در میادین کشیده اند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد