تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 کریستیانو رونالدو هفته شلوغی از بابت مصاحبه با رسانه های معتبر دنیا می گذراند.پس از BBC، کیکر و TALKSPORT، حالا نوبت به BTSPORTS، رسیده تا با فوق ستاره پرتغالی مصاحبه ای اختصاصی ترتیب بدهد.



به گزارش "تک گل"، ویدئوی این مصاحبه قرار است فردا از این شکبه پخش شود اما گزیده های آن امروز پخش شد که نشان می داد مصاحبه جذابی از آب درآمده است. رونالدو در بخشی از این مصاحبه در مورد 5 چهره جوانی که می توانند در آینده، به شماره یک دنیا بدل شوند اینگونه پاسخ داد:" اودگارد با اینکه هنوز 16 سال سن دارد اما می تواند به یک ستاره در دنیای فوتبال بدل شود، از دیپای، هازارد، پوگبا و البته نیمار هم می توانم نام ببرم که هرکدام شانس تبدیل شدن به شماره یک دنیا را دارند."

رونالدو در مورد توپ طلای امسال گفت:" من همیشه انسان صادقی هستم. نمی توانم پنهان کنم که اگر برنده توپ طلا نشوم، احساس ناامیدی خواهم کرد. همیشه از دست دادن توپ طلا مرا آزار می دهد ولی بردن این افتخار تنها به خودم بستگی ندارد؛ این عنوانی است که با رای دیگران به دست می آید.
از این مساله شکایتی ندارم. من این عنوان را سه بار تصاحب کرده ام؛ درحالیکه زمانی حتی فکرش را هم نمی کردم که یک بار نیز توپ طلا را به دست بیاورم. سه بار فاتح توپ طلا شدن، انگیزه مضاعفی به من داده است و باید سخت تلاش کنم تا یک بار دیگر به این افتخار برسم."

رونالدو در مورد مسی چنین گفت:" من همیشه با انگیزه هستم و برای اینکار نیاز به بازیکن دیگری ندارم. این مسی نیست که در من انگیزه ایجاد می کند. او یک فوتبالیست باورنکردنی است و شاید مرا به سمت بهترین و بهترین شدن سوق می دهد؛ با این حال اطرافیانم می دانند که من همیشه پراز انگیزه هستم."

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد