تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

تیم فوتبال بارسلونا در خانه با نتیجه 3-0 تیم ویارئال را شکست داد.

 

در این دیدار آبی و اناری ها با ترکیب براوو، متئو، پیکه، آلوز، آلبا، بوسکتس، سرخی روبرتو، اینیستا، مونیر الحدادی، لوییز سوارز و نیمار و یاران تیم میهمان با آلفونسه آرئولا، رویز، بونرا، کاستا، ماریو، توماس پینا، جاناتان دوسانتوس، برونو، دنیس سوارز، کاستیخو، سولدادو راهی میدان شدند.

نیمه نخست این دیدار با برتری نسبی تیم میزبان آغاز شد و ادامه یافت. شاگردان لوئیز انریکه البته در یک سوم ابتدایی بازی علی رغم داشت مالکیت توپ موفق به خلق موقعیت صد در صدی گل نشدند. در این بازی چیزی که بیشتر از همیشه به چشم می خورد عدم هماهنگی بارسایی ها در خط حمله بود. جدی ترین موقعیت بارسلونا در دقیقه 27 رقم خورد. جایی که روی یک ضد حمله جرمی متئو در موقعیت نسبتا تک به تک با آره اولا توپ را به پاهای دروازبان کوبید. در ادامه یک بار روی شوت دنی آلوز و یک بار هم روی نفوذ نیمار بارسلونا صاحب موقعیت شد اما نتوانست بهره لازم را از این صحنه ها ببرد. در واپسین دقایق بازی هم روی اشتباه مدافعین بارسا، کاستیخو در موقعیت نفر به نفر با براوو یک موقعیت طلایی را از دست داد تا نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان برسد.

در این نیمه داور مسابقه به متئو و اینیستا از بارسلونا و ماریو از ویارئال کارت زرد نشان داد.

در نیمه دوم بارسلونا کاملا برتر آغاز کرد و می توانست در شلوغی محوطه هم به گل برسد اما دنی آلوز به شکلی عجیب و در دهانه دروازه این توپ را از دست داد. در دقیقه 48، جو بازی کمی متشنج هم شد. در صحنه ای که کاملا خطا به نظر می رسید، داور مسابقه دستور به ادامه بازی داد و همین تصمیم وی اعتراض شدید بازیکنان و کادر فنی بارسا را در پی داشت که در این بین نیمار و سوارز هم کارت زرد گرفتند. سر انجام قفل دروازه ها در دقیقه 60 شکست و تلاش بارسا نتیجه داد. پاس در عمق سرخیو بوسکتس در محوطه جریمه به نیمار رسید و مهاجم برزیلی بارسلونا با یک ضربه دقیق گل نخست این بازی و تیمش را به ثمر رساند.

در ادامه بارسلونا کاملا حاکم بازی شد و ویارئال توانی برای عقب راندن تیم میزبان نداشت. در دقیقه 70 تکل ناشیانه کاستا در محوطه جریمه روی پای مونیر الحدادی باعث شد تا بارسلونا به یک ضربه پنالتی برسد. لوئیزسوارز بر خلاف جهت حرکت آرئولا توپ را به گل تبدیل کرد. خیال بارسا در فاصله بیست دقیقه تا پایان بازی از بابت این پیروزی خانپی راحت به نظر می رسید.

در دقیقه 81 بازی همکاری خوبی نیمار و سوارز و پاس در عرض زننده گل نخست بارسلونا به سرجی روبرتو رسید ولی او با بی دقتی توپ را به بالای دروازه شلیک کرد.با به میدان آمدن بارترا و ساندرو جریان بازی کاملا آرام و در اختیار بارسا شده بود. زردپوشان ویارئال هم به وضوح شکست را پذیرفته بودند و تلاشی برای زدن گل نمی کردند.

در دقیقه 86 همکاری نیمار و سوارز پیروزی بارسلونا را شیرین تر هم کرد. پاس در عمق دقیق سوارز به نیمار رسید تا این بازیکن برزیلی بعد از اینکه مدافع ویارئال را با یک دریبل تماشایی از پیش رو برداشت با ضربه ای دقیق گل سوم تیمش را به ثمر برساند و خودش هم دو گله شود. بازی نهایتا با نتیجه سه بر صفر به سود بارسلونا به پایان رسید.

در نیمه دوم پیکه، نیمار، سوارز، بونرا و کاستا از داور مسابقه کارت زرد گرفتند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد