تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

از مرحله ی مقدماتی جام جهانی 2018 دیدار تیم های آرژانتین و برزیل با تساوی 1-1 به پایان رسید.



به گزارش "تک گل"، آرژانتینی ها که چند ستاره اصلی شان را در این دیدار در اختیار نداشتند، توانستند در نیمه اول از حریف پیش بیفتند اما در نیمه دوم گل تساوی را دریافت کردند و از این دیدار خانگی تنها به یک امتیاز رسیدند.

تیم میزبان بازی را بسیار هجومی آغاز کرد و در همان 10 دقیقه ابتدایی، چند موقعیت خطرناک روی دروازه حریف ایجاد کردند اما نتوانستند به گل برسند.
در ادامه بازی متعادل تر شد اما آرژانتین سرانجام در دقیقه 34 به گل رسید. یک پاس خوب از دی ماریا برای هیگواین و ارسال عرضی این بازیکن، در مقابل دروازه به اسکیل لاوتزی رسید و او هم با یک ضربه راحت، دروازه برزیل را باز کرد.
در دقایق باقی مانده نیمه اول برزیلی ها تا اندازه ای پیش کشیدند اما نتوانستند به گل تساوی برسند و این نیمه با همان یک گل به پایان رسید.
نیمه دوم را هم آرژانتین بهتر آغاز کرد و اور بانگا می توانست در دقیقه 48 برتری میزبان را دوبرابر کند اما ضربه او به تیر دروازه برخورد کرد.
دونگا در دقیقه 57 داگلاس کاستا را به زمین فرستاد و همین بازیکن یک دقیقه بعد کمک کرد تا برزیل به گل برسد. ارسال دیدنی دنی آلوس، با ضربه سر کاستا به تیر دروازه آرژانتین برخورد کرد. توپ برگشتی به لوکاس لیما رسید و او هم با ضربه والی، حساب کار را 1-1 کرد.
آرژانتینی ها که از دو دیدار ابتدایی شان تنها یک امتیاز کسب کرده بودند و نمی خواستند در این بازی هم امتیاز از دست بدهند، حملات شان را از سر گرفتند اما تلاش آنها برای رسیدن به گل برتری نتیجه نداشت.
حتی اخراج داوید لوئیز در دقیقه 88 به خاطر خطای شدید روی لوکاس بیلیا، نتوانست تغییری در نتیجه ایجاد کند و بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد