تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

لئو مسی به ادعای موندودپورتیوو، امشب از ابتدا مقابل رئال به میدان خواهد رفت.



به گزارش "تک گل"، دو ماه از مصدومیت شدید مسی در بازی مقابل لاس پالماس می گذرد و فوق ستاره آرژانتینی، به همین دلیل تنها 6 روز است که به تمرینات گروهی بارسلونا اضافه شده است. در آستانه ال کلاسیکو، تردیدها در مورد حضور مسی از ابتدای بازی یا از نیمه دوم هنوز وجود دارد و بی شک تا یک ساعت به شروع این مسابقه و اعلام ترکیب اصلی بارسا، نمی توان در این زمینه نظری قطعی داد.

با این حال موندودپورتیوو امروز در گزارشی ویژه، ادعا کرده است که مسی شب گذشته از انریکه خواسته است تا از ابتدا وی را به زمین بفرستد و چراغ سبز لازم برای حضور در مقابل رئال مادرید را به سرمربی بارسا نشان داده است.

انریکه روز گذشته در نشست خبری خود گفته بود که پس از صحبت با مسی، در مورد اینکه از ابتدا بازی کند یا به عنوان بازیکن تعویضی، تصمیم گیری خواهد کرد. اینگونه به نظر می رسد که مسی برای حضور در ترکیب 11 نفره، اطمینان لازم را به انریکه داده است که این خبر خوبی برای هواداران بارسلونا خواهد بود.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد