تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

تیم فوتبال بارسلونا موفق شد در خانه رئال با نتیجه 4-0 به پیروزی برسد.

 در حساس ترین دیدار هفته دوازدهم رقابت های لالیگا، رئال مادرید میزبان بارسلونا بود که در نهایت با شکست سنگین 4-0 در خانه مقابل هواداران خودی تحقیر شد و اختلاف در صدر جدول به 6 امتیاز رسید.

بازی با یک دقیقه سکوت و با نمایش پرچم فرانسه در ورزشگاه به احترام قربانیان پاریس با سوت آقای بوربالان آغاز شد. رئال مادرید بازی را خوب و با پرسینگ بالا آغاز کرد، و در دقیقه '8 نیز روی دریبل دو طرفه عالی رونالدو مقابل ماسکرانو صاحب موقعیت شد، که براوو پاس او را قطع کرد. اما در  دقیقه '11 این بارسلونا بود که برنابئو را با گلی استادانه روی پاس روبرتو ساکت کرد. اشتباه دو مدافع میانی رئال مادرید روی پاس گل روبرتو مشهود بود.

در دقیقه '27 ماسکرانو برای دومین بار به دلیل مصدومیت روی زمین افتاد و این بار دیگر نتوانست به بازی ادامه دهد و به جای او متیو وارد میدان شد. رئال مادرید توانی برای حمله کردن و خلق موقعیت نداشت و تنها در چند صحنه روی پرسینگ خوب و اشتباه بازیکنان بارسا صاحب توپ شدند که بازیکنان این تیم قدر فرصت را ندانسته نتیجه ای حاصل نشد.

دقیقه '39 روی اشتباهی که از لو رفتن توپ توسط مودریچ آغاز شد، تیم میهمان در صحنه ای که مشکوک به آفساید هم بود، توسط نیمار برزیلی به گل دوم دست یافت تا کار برای شاگردان بنیتز سخت تر شود. در آخرین لحظات نیمه اول، نیمار از سمت چپ نفوذ کرد و در نزدیکی دروازه پاس به بیرون داد که ضربه سوارز را مارسلو از روی خط با ضربه سر برگشت داد و در ادامه واران به خوبی مقابل شوت راکیتیچ ایستاد تا دروازه مادرید برای سومین بار باز نشود.

دقیقه '46 مارسلو به خوبی توپ را جلو آورده و وارد محوطه بارسا شد اما این فرصت عالی برای گلزنی را با پاس ندادن و خودخواهی از رئال مادرید گرفت. در نیمه دوم مادریدی ها هجومی آغاز کرده بودند و در دقیقه '48 هم ضربه عالی هامس از پشت محوطه با واکنش خوب براوو راهی کرنر شد. در دقیقه '52 ضربه ایستگاهی زیبای نیمار را ناواس با واکنشی خوب به کرنر فرستاد. بالاخره در دقیقه '54 بارسلونا کار میزبان را ساخت و اینیستا هم نام خود را در لیست گلزنان قرار داد.

در دقیقه '55 مسی به جای راکیتیچ وارد میدان شد و در سمت دیگر زمین هم ایسکو به جای هامس به میدان آمد. در دقیقه '59 هم مارسلو جای خود را به کارواخال داد. در دقیقه '68 رونالدو روی پاس عالی بیل در موقعیت تک به تک موفق به مغلوب کردن براوو نشد تا نتیجه همچنان 3-0 بماند. در دقیقه '75 سوارز با دومین گل خود در این مسابقه مادریدی ها را به سکوت کامل فرو برد تا شکست سنگین دیگری در تاریخ ال کلاسیکو ها ثبت شود. دقیقه '81 ضربه سر خطرناک بنزما باز هم با واکنش براوو برگشت داده شد. در دقیقه '85 ایسکو با خطای خشن خود روی نیمار، با کارت قرمز مستقیم داور از بازی اخراج شد تا وخامت وضعیت مادریدی ها از نظر روانی را نشان دهد. در دقیقه '89 ارسال عالی بیل با ضربه سر محکم رونالدو همراه شد که باز هم براوو فوق العاده واکنش نشان داد.

در نهایت بازی با تحقیر رئال مادرید در خانه به پایان رسید تا هواداران رئال مادرید با تکان دادن دستمال های سفید به احتمال اخراج یا استعفای بنیتز شدت بخشند.

شــرح گل ها

  دقیقه '11 (لوئیز سوارز)(0-1): حرکت عالی روبرتو پشت محوطه با پاس فوق العاده او به سوارز همراه شد تا این مهاجم در موقعیت تک به تک با بیرون پای راست توپ را به گوشه دروازه بفرستد.

  دقیقه '39 (نیمار)(0-2): روی لو دادن توپ توسط مودریچ، اینیستا صاحب توپ شد و با پاسی استادانه از میان دو بازیکن رئال مادرید، نیمار را در موقعیت تک به تک قرار داد و او هم با یک ضربه پای چپ توپ را از زیر دستان ناواس به گل تبدیل کرد.

  دقیقه '53 (آندرس اینیسا)(0-3): یک و دوی زیبای اینیستا و نیمار پشت محوطه، با ورود کاپیتان بارسا به محوطه و شوت فوق العاده او به زیر طاق دروازه همراه شد تا کار برای مادرید تمام شود.

  دقیقه '75 (لوئیز سوارز)(0-4): مثلث عالی مسی، آلبا و سوارز با پاس مدافع اسپانیایی نتیجه داد تا سوارز بار دیگر در موقعیت تک به تک با خونسردی تمام ناواس را مغلوب کند.

 

برای دانلود ویدیو بازی اینجا را کلیک نمائید

 

 

 

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد