تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

تیم فوتبال بارسلونا در زمین خود موفق شد با نتیجه 6-1 تیم ویانوونسه را شکست دهد.

 

 دیدار رفت دو تیم در زمین تیم ویانوونزه، با تساوی بدون گل پایان یافته بود و در این دیدار نیز انریکه ترکیبی از بازیکنان جوان را به میدان فرستاده بود اما خیلی زود در دقیقه '4 دنی آلوز با تجربه با شوتی استثنایی از راه دور دروازه را باز کرد تا خیال میزبان راحت شود. بازی کاملاً در اختیار میزبان بود و در این میان هم مونیر فرصتی عالی را با ضربه ای چیپ از دست داد اما در دقیقه '21 بالاخره اشتباه فوئنتاس کار دست ویانوونزه داد و ساندرو خیال همه را از بابت پیروزی راحت کرد.

بعد از این گل، ویانوونزه برای لحظاتی جلو کشید و در دقیقه '29 روی شوت زیبای خوانفران، یک گل قشنگ دیگر هم در بازی ثبت شد تا این تیم کمی امیدوار شود. خوشحالی میهمان دو دقیقه بیشتر طول نکشید تا ساندرو با ثبت دومین گل خود، حساب کار را 3-1 کند. در ادامه نیمه نخست بارسلونا فرصت های خوبی را خلق کرده و از دست هم داد تا با همین نتیجه راهی رختکن شوند.

با آغاز نیمه دوم، گامبائو برای آبی اناری ها به میدان آمد و گل چهارم تیم نیز خیلی زود از راه رسید! و بالاخره مونیر بعد از دست دادن چند فرصت، این بار با ضربه سر در دقیقه '51 اختلاف را به سه گل رساند. فشار بارسلونا حتی با این نفرات هم کاهش پیدا نمی کرد و بالاخره در دقیقه '69 هت‌تریک ساندرو رامیرز تکمیل شد. ساندرو که شبی رؤیایی را پشت سر می گذاشت، در دقیقه '75 پاس گل ششم تیمش را هم محیا کرد تا هواداران بارسا از کسب این پیروزی پر گل با ترکیبی از جوانان بسیار خوشحال باشند.

شــرح گل ها

  دقیقه '4 (دنی آلوز)(1-0): مدافع برزیلی آبی اناری ها از فاصله ای دور با یک شوت تماشایی و دقیق توپ را به سمت دروازه حریف شلیک کرد و کاری از دست فوئنتاس هم بر نیامد و توپ وارد دروازه شد.

  دقیقه '21 (ساندرو)(2-0): پاش اشتباه و عجیب دروازه بان تیم ویانوونزه را ساندرو به راحتی قطع کرد و در موقعیت تک به تک توپ رابه گوشه بالای دروازه فرستاد.

دقیقه '29 (خوانفران)(2-1): بازیکنان ویانوونزه خود را تا پشت محوطه بارسا رساندند و خوانفران از آنجا با شوتی زیبا و محکم توپ را به گوشه بالای دروازه ماسیپ فرستاد.

  دقیقه '31 (ساندرو)(3-1): روی پاس در عمق مونیر، ساندرو از بین مدافعان حریف گریخت و در موقعیت تک به تک با یک ضربه حساب شده دومین گل خود را نیز به ثمر رساند.

  دقیقه '51 (مونیر الحدادی)(4-1): سانتر متیو از سمت چپ به روی دروازه با ضربه سر مونیر به گوشه پایین دروازه میهمان راه یافت.

  دقیقه '69 (ساندرو)(5-1): پاسکاری های خوب در سمت راست زمین، با نفوذ سمپر به داخل محوطه همراه شد و پاس این بازیکن به دهانه دروازه را مدافعان ویانوونزه ناقص دفع کردند تا ساندرو در برگشت توپ را کنترل کرده و محکم به تور دروازه شلیک کند.

  دقیقه '76 (مونیر الحدادی)(6-1): پاس در عمق بازیکنان بارسا، ساندرو را در موقعیت تک به تک قرار داد، اما با خروج فوئنتاس از دروازه، ساندرو هم با پشت پا به زیبایی توپ را برای مونیر کاشت تا این بازیکن مقابل دروازه خالی پیش رو، گل دوم خود را به ثمر برساند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد