تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 هفته گذشته رسانه های اسپانیایی خبر از علاقه رئال برای به خدمت گرفتن پپ گواردیولا، سرمربی سابق بارسا و فعلی بایرن مونیخ به عنوان جانشین بنیتس داده بودند.



گواردیولا که یک کاتالان متعصب است و حتی به صراحت خواهان به استقلال رسیدن کاتالونیا از اسپانیا شده، در نشست خبری بازی با مونشن گلادباخ، در واکنش به شایعات پیوستنش به رئال، خیلی کوتاه پاسخ گفت:" من هرگز مربی رئال مادرید نمی شوم چون اصلا ایده ی خوبی نیست."

گواردیولا برای بازی مهم فردا، از حضور بازیکنانی چون روبن، آلابا و کاستا محروم است. او در همین رابطه گفت:" متاسفم که نمی توانم از این سه بازیکن ارزشمند در این بازی حساس استفاده کنم. امیدوارم هر سه پس از تعطیلات زمستانی در دسترس باشند. البته داگلاس کاستا شاید بتواند در بازی با هانوفر ما را همراهی کند."

سرمربی بایرن مونیخ در مورد علاقه این باشگاه برای به خدمت گرفتن سادیو مانه، وینگر باشگاه ساوتهمپتون گفت:" من مانه را از زمان حضورش در سالزبورگ اتریش می شناسم و از نظر من، او بازیکن سریع و فوق العاده ای است اما در مورد نقل و انتقالات، من مسئول نیستم و  در حال حاضر هم بدان فکر نمی کنم."

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn
تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد