تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

دیدار تیم های والنسیا و بارسلونا با نتیجه 1-1 به پایان رسید.

 

 تیم بارسلونا بعد از 4 پیروزی پر گل متوالی در رقابت های مختلف، امشب در دیداری سخت در ورزشگاه مستایا به مصاف والنسیا رفت که اخیراً گری نویل را به عنوان سرمربی خود برگزیده است. بازی بسیار فشرده و نزدیک آغاز شد و تیم میزبان فضای کمی برای حرکات و نفوذ های شاگردان انریکه فراهم می کرد و در مقابل نیز از جناحین حملات خوبی را ترتیب می دادند که همین باعث محتاط شدن بارسا می شد. هرچند در این میان نیمار چند بار به خوبی نفوذ کرد که ضربات آخر را خوب نزد.

در دقیقه '34 سوارز از سمت راست وارد محوطه والنسیا شد و صاحب فرصتی عالی بود اما ترجیح داد به نیمار پاس دهد که توپ از مقابل مهاجم برزیلی عبور کرد و به بیرون رفت تا این فرصت خوب از دست برود. در دقیقه '39 آلبا از سمت چپ وارد محوطه والنسیا شد و با پاس عرضی خود به مقابل دروازه فرصت گلزنی مسلم را برای سوارز فراهم کرده بود که سانتوس به موقع از راه رسید و با یک اثر گذاری کوچک روی توپ، این توپ را به کرنر فرستاد.

در نهایت نیمه نخست این مسابقه با تساوی بدون گل دو تیم پایان یافت تا موقتاً سایر تعقیب کننده های صدرجدول خوشحال باشند. با آغاز نیمه دوم، در دقیقه '58 روی پاس بلند مسی، سوارز در موقعیتی مشکوک به آفساید فرار کرد و از سمت راست وارد محوطه شد و در نبرد تن به تن عبدنور را مغلوب کرد و از زاویه ای بسته با ضربه عالی دروازه دومنک را باز کرد تا بالاخره قفل دروازه باز شود.

در دقیقه '73 نیمار چند بازیکن والنسیا را از پیش رو برداشت و دفاع این تیم را بهم زد اما ضربه آخر او از روی خط محوطه با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت. والنسیا که تا این لحظه توان حمله به روی دروازه بارسا را پیدا نکرده بود، رفته رفته جلوتر آمدند و در دقیقه '78 رودریگو دی پائول بعد از جا گذاشتن یک بازیکن ضربه خوبی به توپ نزد تا براوو به راحتی توپ را در اختیار بگیرد. سرانجام در دقیقه '85 والنسیا به گل تساوی دست یافت تا در آستانه متوقف کردن بارسا باشد؛ روی یک ضدحمله تند و تیز، آلکاسر بین دو مدافع میانی بارسا توپ را به شکلی فوق العاده کنترل کرد و برای مینا کاشت تا وی با شوتی سرضرب و محکم از داخل محوطه دروازه براوو را باز کند.

بعد از این گل فشار بارسا افزایش یافت اما آنها فرصت چندانی نداشتند و در نهایت بازی با تساوی 1-1 خاتمه یافت تا بارسا با از دست دادن دو امتیاز خارج از خانه، با 34 امتیاز صدرنشین بماند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد