تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 دو تیم بارسلونا و دپورتیوو، امشب در ورزشگاه نوکمپ بارسلونا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.



به گزارش "تک گل"، بارسا پس از دو تساوی، به دنبال بازگشت به روند پیروزی خواهد بود.

بارسلونا

شاگردان لوئیس انریکه مارتینس با کسب 34 امتیاز از 14 بازی خود در صدر جدول لالیگا قرار گرفته اند. آنها در 5 بازی اخیر خود، 3 پیروزی و 2 تساوی کسب کرده و برای بازگشت به روند پیروزی‌های پیاپی به کسب پیروزی در این بازی نیاز دارند. آبی اناری‌ها آخرین دیدار خود پیش از جام باشگاه‌های جهان را برگزار می‌کنند و نگران وضعیت سلامتی مسی و نیمار هستند. این دو ستاره که در کنار رونالدو در فهرست نهایی توپ طلا قرار داشتند، دچار مصدومیت شده اند و هنوز شرایط قطعی آنها مشخص نیست. همچنین سرجی روبرتو و جرمی متیو نیز به دلیل مصدومیت از غایبین این دیدار هستند.

دپورتیوو

دپورتیوو لا کرونیا با کسب 22 امتیاز از 14 بازی در رده ی ششم جدول لالیگا قرار گرفته است. آنها در5 بازی اخیر خود، مانند بارسا، 3 پیروزی و 2 تساوی کسب کرده اند و د فرم خوبی قرار دارند.با وجود اینکه بارسا در تمامی بازی‌های خانگی خود در این فصل به پیروزی رسیده ولی دپورتیوو انگیزه‌های زیادی برای این بازی دارد. در 5 تقابل اخیر دو تیم، 3 پیروزی برای بارسا و 2 تساوی به ثبت رسیده است و لاکرونیا امیدوار است بتواند از بارسا امتیاز بگیرد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد