تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

تیم فوتبال بارسلونا موفق د با نتیجه 4-0 تیم گرانادا را شکست دهد.

 

 به گزارش "تک گل"، بارسلونا پس از پیروزی پرگل و البته جنجالی مقابل اسپانیول در کوپا دل ری، در نوکمپ میزبان گرانادا بود. آبی اناری ها بازی قبلی خود در لالیگا را در زمین اسپانیول بدون گل مساوی به اتمام رسانده بودند و این مساله باعث نزول بک رتبه ای این تیم در جدول شده بود. گرانادا هم پس از کسب برد خانگی 2-1 برابر سویا، با روحیه به مصاف بارسا آمده بود. جدالی بین تیم های دوم و هفدهم جدول لالیگا.


بارسلونا بازی را هجومی آغاز کرد و آلبا خیلی زود می توانست روی پاس عالی مسی بارسلونا را پیش بیندازد اما بال چپ بارسا در مصاف تک به تک با دروازه بان گرانادا موفق عمل نکرد.

بارسا دقیقه 8 توسط مسی به گل رسید. پاس عمقی دقیق آردا توران به مسی رسید و این بازیکن که از تله آفساید فرار کرده بود، کار دشواری برای باز کردن دروازه گرانادا نداشت. مسی 6 دقیقه بعد گل دوم خود و بارسا را نیز به ثمر رساند. این بار همکاری عالی مثلث MSN، نیمار و سوارز و مسی موجب به گل رسیدن آبی اناری ها شد. پاس سوارز به مسی در مقابل دروازه به گل دوم ختم شد.


بارسلونا در دقیقه 28 و روی همکاری خوب سوارز و ویدال می توانست به گل سوم هم برسد اما پاس رو به عقب ویدال و ضربه مسی را دروازه بان گرانادا مهار کرد. نیمار و سوارز نیز هر کدام شانس ها مناسبی برای گلزنی داشتند اما در نهایت نیمه اول با همان دو گل مسی به سود بارسلونا به اتمام رسید.

نیمه دوم نیز مطابق انتظار با برتری بارسلونا آغاز شد اما آبی اناری ها برای رسیدن به گل سوم خود 13 دقیقه انتظار کشیدند. این بار هم مسی بود که گلزنی کرد تا هت تریک کرده باشد. پاس سرجی روبرتو با جاخالی آردا همراه شد تا توپ به نیمار برسد، نیمار در مصافی تک به تک به توپ ضربه زد اما تیر دروازه مانع از ورود توپ شد ولی در برگشت این مسی بود که زودتر از مدافعان گرانادا به توپ رسید و آن را وارد دروازه کرد. این نهمین گل مسی در لالیگا بود.

لوئیس انریکه پس از این سه گل ترجیح داد ویدال و آردا را از زمین خارج کرده و به جای آنها دنی آلوس و آدریانو وارد زمین شدند. بازیکنان گرانادا هم که توان لازم برای کم کردن فاصله را نداشتند، سعی می کردند با بستن فضاهای خالی به بارسا اجازه ندهند گل های بیشتری به ثمر برساند.

بارسلونا دقیقه 83 روی همکاری مسی، دنی آلوس و سوارز و ضربه نهایی نیمار به گل چهارم خود نیز دست یافت. پاس عرضی سوارز را نیمار در مصافی تک به تک به طاق دروازه گرانادا رساند. این پانزدهمین گل فصل نیمار در لالیگا بود. این پایان کار این بازی بود و گلی دیگر از خط دروازه ها عبور نکرد. بارسا با این برد 42 امتیازی شد و موقتا به صدر جدول صعود کرد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد