تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

از هفته نوزدهم رقابت های لالیگا، دو تیم رئال مادرید و دپورتیوو در سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند که در نهایت شاگردان زیدان در نخستین گام این مربی با هت‌تریک بیل موفق به کسب پیروزی 5-0 شدند و هواداران را به وجد آوردند.



در نخستین دیداری که زیدان هدایت کهکشانی ها را به عهده داشت، آنها بازی را مقابل تیم رده هفتمی دپورتیوو خوب شروع کردند. از همان ابتدای کار شور و اشتیاق هواداران حاضر در ورزشگاه از دیدن زیدان روی نیمکت تیم مشخص بود و این انرژی به بازیکنان درون زمین نیز منتقل می شد، اما در دقیقه '11 این تیم میهمان بود که توسط لوکاس پرز صاحب موقعیت تک به تک شد که ناواس با واکنش پای خود به خوبی آن را دفع کرد. در دقیقه '15 اما قفل دروازه ها باز شد؛ راموس پیش تاخته در داخل محوطه به توپ ضربه زد که در میانه راه و مقابل دروازه بان، بنزما با پشت پا توپ را وارد دروازه کرد.

بعد از این گل مادریدی ها توپ و میدان را در اختیار گرفتند و دپور هم چشم به ضدحملات خطرناک خود با لوکاس پرز دوخته بود؛ کسی که بهترین بازیکن ماه لالیگا شد و در پنج مسابقه قبلی سه گل به ثمر رسانده بود. در دقیقه '24 روی ارسال کارواخال از سمت راست، بیل با یک ضربه سر به راحتی گل دوم تیمش را هم به ثمر رساند تا روند خوب خود را ادامه دهد. تفاوت در نوع بازی و روحیه بازیکنان رئال مادرید به وضوح مشخص بود و آنها با جان و دل به دنبال بازیابی توپ می رفتند. در دقیقه '25 حرکت رونالدو از چپ و ضربه زمینی او از زاویه ای بسته با اختلافی بسیار کم و خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت. ستاره پرتغالی تلاش زیادی برای گلزنی می کرد و در دقیقه '39 روی پاس چیپ پشت دفاعی عالی از بیل، ضربه سر رونالدو با بدشانسی به تیر عمودی برخورد کرد تا همچنان در گلزنی ناکام بماند.

نیمه نخست این دیدار با پیروزی 2-0 میزبان به پایان رسید. با آغاز نیمه دوم رافائل واران به جای سرخیو راموس وارد میدان شد. در دقیقه '49 بیل دومین گل خود را به زیبایی به ثمر رساند؛ ارسال زمینی رونالدو از سمت راست، با بغل پای تک ضرب و استادانه بیل به گوشه دروازه لوکس راه یافت تا ستاره ولزی آمادگی خود را به رخ بکشد. رئال مادرید بازی را تحت کنترل داشت و با فشار کمتری بازی می کرد اما دپورتیوو هم توانی برای خطرسازی روی دروازه مادرید نداشت. در دقیقه '62 کرنر ارسالی کروس از سمت راست با ضربه سر عالی بیل به قعر دروازه دپور رفت تا ستاره ولزی هت‌تریک خود را کامل کرده و حساب کار را 4-0 کند.

در دقیقه '66 ایسکو جای خود را به هامس رودریگز داد. رئال مادرید آرام تر و منظم تر کار را دنبال می کرد و در دقیقه '75 آخرین تعویض زیدان، با ورود خسه به جای بیل انجام شد. د دقیقه '78 شوت محکم لوئیز آلبرتو از پشت محوطه با واکنش خوب ناواس دفع شد. دقیقه '80 پاس مودریچ به رونالدو در سمت راست محوطه، با ضربه زمینی وی همراه شد که توپ از کنار دروازه به بیرون رفت تا وی بار دیگر در نخستین بازی خود زیر نظر یک مربی جدید موفق به گلزنی نشود. در دقیقه '90 روی ضد حمله ای سریع، خسه توپ را به رونالدو پاس داد، اما وی موفق به زدن ضربه نشد تا بنزما از راه رسیده و با شوتی سرکش توپ را به زیر طاق دروازه بفرستد. سوت پایان نخستین دیدار زیدان روی نیمکت رئال مادرید با نتیجه 5-0 به صدا در آمد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد